نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. بهمن 1394 - 11:31
رئیس اسبق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد و مشاور اسبق استاندار در امور روحانیت گفت: این نماز خواندن‌ها چه دردهایی از دردهای پیرمرد و جوان زیلایی می‌کاهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سید اقبال راستگویی رییس اسبق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در دیدار نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی با ورزشکاران و دانشجویان شهرستان‌های بویراحمد و دنا افزود: نیرنگ یعنی اینکه برای رسیدن به منافع شخصی خود آبروی دیگران را لگدمال بکند و گندم ری را بخواهد بخورد.

 

مشاور اسبق استاندار کهگیلویه و بویراحمد، طراحان نبود عزت در بویراحمد را منفعت طلبان دانست که خود را به تجاهل زده و عزت و بزرگان بویراحمد را فراموش کرده‌اند. «اقبال راستگویی» گفت: بی‌عزتی بویراحمد زمانی رقم می‌خورد که آبروی انسان‌ها به اندازه پشیزی نیرزد و راه را برای تهمت و افترا فراهم کنند.

وی با بیان اینکه هرکس با خدا نیرنگ بکند خدا با وی نیرنگ می‌کند، اظهارداشت: هرکس فرمان خدا را اطاعت بکند و دستورات خدا را عمل کند اما به آنچه خداوند می‌گوید عمل نکند و تظاهر به اعمال خدایی بداند.

راستگویی با اشاره به اینکه نماز خواندن مساله شخصی است، ادامه داد: این نماز خواندن‌ها چه دردهایی از دردهای پیرمرد و جوان زیلایی می‌کاهد.

وی گفت: مردم وکیلی را می‌خواهند که در دردهای آنان شریک باشد نه اینکه فقط بفکر نماز خواندن باشد.

مشاور اسبق روحانیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اولین نفوذ را هوی و هوس شخصی برای رسیدن به منافع شخصی عنوان و خاطرنشان کرد: نفوذ یعنی اینکه انسان بیاید خدمات نماینده‌ای را به زیرسوال ببرد.

 

راستگو افزود: آنچه می‌گویم حق است و نیازی به هیچ شخصی ندارم و به گواه بسیاری از نمایندگان مجلس، جناب حاج زارعی از پرتلاش‌ترین نمایندگان مجلس است.

 

وی با تشریح برخی از خدمات صورت گرفته در دوران وکالت نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطار توسعه نباید از حرکت بایستد و با رای دادن به حاج زارعی سرعت این قطار دوچندان خواهد شد.

 

رییس اسبق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فضای حاکم بر دانشگاه، اظهار داشت: عده‌ای فضاهای دانشگاهی را بستند اما این فضا در دوران حاج زارعی شکسته شد./کبنا

 

۹

 

۹
منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی