نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. بهمن 1394 - 11:36
محمد رضا عارف در پاسخ به سوال خبرنگار دانا که جواد محتمشی رییس جبهه اصلاحات گفته است کرباسچی مثل بقیه حق یک رای دارد گفت: اشتباه کرده اند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمد رضا عارف رییس شورای سیاست گذاری اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه "با توجه به اینکه اصلاح‌طلبان داعیه مبارزه با فساد اقتصادی دارند چرا شخصی مثل کرباسچی که سابقه فساد اقتصادی دارد باید در مرکز فعالیتهای انتخاباتی اصلاح طلبان فعالیت داشته باشد" گفت: شما یک نفر را بگویید که تایید کرده باشد کرباسچی در مرکز فعالیتهای انتخاباتی اصلاح طلبان فعالیت دارد.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دانا که جواد محتمشی رییس جبهه اصلاحات گفته است کرباسچی مثل بقیه حق یک رای دارد گفت: اشتباه کرده اند!

رییس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان اظهار داشت: تمامی احزاب اصلاح‌طلب نماینده ای در شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان دارند که نماینده کارگزاران آقای طاهرنژاد است.

 

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه به گفته آقای موسوی لاری مرعشی نماینده کارگزاران است گفت: هر چند مرعشی از کارگزاران است ولی کارگزاران را نمایندگی نمی کند و نماینده کمیته راهبردی است.

 انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی