نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. بهمن 1394 - 12:04
توضیح دهید که حضور حراست و سرپرستان خوابگاهی را به مثابه نیروی حذف و کنترل رقیب می پندارید و ابزاری برای تبلیغ کاندیدای مورد نظر ؟ مگر نه این که حراست و سرپرستان موظف به اجرای قانون اند و قانون طرف دار هیچ حزب و شخص سیاسی نیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و بسیج دانشجویی شهیدمیثمی دانشگاه دولتی یاسوج در نامه ای به رئیس دانشگاه یاسوج نسبت به برخی اتفاقات انتخاباتی در این دانشگاه واکنش نشان داده اند که متن این نامه به شرح ذیل است:

 

جناب آقای دکتر رحیمی

ریاست محترم دانشگاه دولتی یاسوج

سلام علیکم

احتراما به استحضار می رساند با توجه به اتفاقات دانشگاه یاسوج چه در محیط دانشگاه و چه در خوابگاه های دانشجویی بر خود لازم می دانیم تا چند نکته ای را در قالب پرسش به اطلاع شما برسانیم.

امید آن داریم که با متانت به موارد زیر نگاهی بیاندازید و در قالبی که خود صلاح می دانید به عموم دانشجویان پاسخ دهید.

 پاسخ گویی یا عدم پاسخ گویی شما توسط بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

سوال اول آن که بفرمایید آیا دانشگاه برای انتخابات به حضور حداکثری عموم جامعه و علی الخصوص جامعه دانشجویی می اندیشد یا به رأی حداکثری به کاندیدای مورد نظر؟
اگر به حضور حداکثری می اندیشد پس چگونه است که برنامه های تشکل های دانشجویی تصویب نمی شود و دانشگاه نیز تصمیمی بر ایجاد شور و نشاط عمومی ندارد؟

سوال دوم اینکه آیا دانشگاه و شخص ریاست دانشگاه از جریانات و اقدامات صورت گرفته و ایجاد رعب و ترس برای رقیبان و وعده و وعید به همفکران آگاهی و اطلاع ندارد که این چنین جولانگاه احزاب شده است؟

سوال سوم توضیح دهید که حضور حراست و سرپرستان خوابگاهی را به مثابه نیروی حذف و کنترل رقیب می پندارید و ابزاری برای تبلیغ کاندیدای مورد نظر ؟ مگر نه این که حراست و سرپرستان موظف به اجرای قانون اند و قانون طرف دار هیچ حزب و شخص سیاسی نیست؟

در پایان بفرمایید که آیا استفاده از موقعیت و جایگاه فعلی خود و همکارانتان به مثابه استفاده از خودکار بیت المال برای ثبت نظر در در برگه رأی گیری نیست؟ آیا چشم پوشی و عدم رسیدگی به درخواست دانشجویان حق الناس نیست؟

در پایان متذکر می شویم که بسیج دانشجویی شهید میثمی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل به دنبال ایجاد عدالت انتخاباتی و حضور حداکثری و مؤثر می باشد و از کاندیدای خاصی حمایت نمی کند و به دنبال روشنگریست و طرفدار تضارب آراء است، لذا از هرگونه اقدام و برنامه ای که منجر شود نامزدهای انتخاباتی باهرگرایش و سلیقه ای خود را در معرض سنجش افکار عمومی و مطالبه گری دانشجویان قرار دهد تا قشر فرهیخته دانشجو با شناخت به نامزد اصلح رأی دهد حمایت می کند و نمی تواند بر خطای مسؤلین صحه بگذارد و چشم پوشی کند پس لطفا با جدیت به فضای ایجاد شده ورود کنید و بررسی نمایید. چرا که دانشجویان بی صبرانه منتظر عکس العمل عینی شما خواهد بود.

از شما استاد فرهیخته خواشمندیم تا در اسرع وقت جوابگوی دانشجویان باشید.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل  و  بسیج دانشجویی شهیدمیثمی دانشگاه دولتی یاسوج

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی