نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. بهمن 1394 - 19:15
فرمانده سپاه ناحیه دهدشت از شناسایی عاملان طراحی و انتشار نامه جعلی منتسب به سپاه درخصوص دخالت در رد یا تایید صلاحیت یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه کهگیلویه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سرهنگ دوم پاسدار سعید برومندزاده فرمانده سپاه ناحیه دهدشت با اعلام خبر شناسایی عاملان طراحی و انتشار نامه جعلی منتسب به سپاه درباره دخالت در رد یا تایید صلاحیت کاندیداها گفت: روز گذشته نامه ای جعلی و بی اساس با مضمون دخالت سپاه در تایید یا رد صلاحیت کاندیداهای حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در فضای مجازی منتشر شد.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع این قضیه سریعاً پیگیری و عاملان آن در کم تر از 24 ساعت شناسایی و مورد پیگرد قانونی قرار گرفتند.

برومند زاده افزود: جزییات بیشتر در مورد عاملین این نامه جعلی بزودی و پس از انجام مراحل قانونی به استحضار مردم شریف کهگیلویه بزرگ خواهد رسید.

فرمانده سپاه ناحیه دهدشت در ادامه بیان کرد: این نامه جعلی منتسب به سپاه آن قدر مبتدیانه و بی اساس طراحی شده است که مطمئناً هر فردی در نگاه اول به دروغ بودن آن پی می برد.

برومند زاده گفت: در این سند کذب، مرجع صادر کننده نامه حفاظت اطلاعات سپاه درج شده که همه بسیجیان و مردم شهیدپرور ما می دانند که وظیفه حفاظت اطلاعات سپاه کاملا درون سازمانی بوده و هیچ وظیفه ای در قبال مسایل بیرون از سپاه ندارد.

این مسئول ارشد نظامی در شهرستان کهگیلویه افزود: در متن این نامه جعلی با درج نام یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه کهگیلویه، عنوان شده است که از تایید وی در مجلس خبرگان جلوگیری شود، این در حالی است که فرد مذکور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام نموده و نه مجلس خبرگان.

برومند زاده با بیان این که عاملان این نامه حتی فرق مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را تشخیص نداده اند گفت: در محل امضای نامه، نام فردی عنوان شده که این نام هیچ وجود خارجی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ندارد.

برومند زاده در ادامه اظهار کرد: این نامه دروغین به صورت دستی منتشر شده است در حالی که این نوع نامه نگاری در سپاه غیرمعمول بوده و سال ها است که نامه نگاری ها به صورت رایانه ای انجام می شود.

برومند زاده در پایان افزود: در بخش دیگری از این سند جعلی که به خیال افراد خاطی مراحل مختلف سازمانی را طی کرده نوشته شده است «ورود به دبیرخانه نیروی انتظامی» که این اقدام بیانگر عدم تشخیص بین نیروی انتظامی و سپاه توسط این افراد ساده لوح و خاطی است.

منع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی