نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. بهمن 1394 - 18:46
دو تن از کاندیداهای مهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از رقابت انتخاباتی کنار کشیدند تا انتخابات در این حوزه انتخاباتی وارد معادلات جدیدی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سید مسعود دانشی، گزینه نهایی اصولگرایان کهگیلویه بزرگ با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام انصراف خود از صحنه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حمایت همه جانبه خود و جریان مطبوع خویش را از سردار عدل هاشمی اعلام کرد.

 

 

در بخشی از بیانیه دانشی آمده است: با نظر داشتن اینکه افراد شایسته و توانمند همه موردتایید شورای محترم نگهبان قرار گرفته و در صحنه حضور دارند در جهت تسهیل در امر انتخابات و همینطور توجه به مصالح موجود ضمن ابراز سپاس فراروان از شورای محترم نگهبان که اینجانب را مورد تایید خود دانسته اند و تشکر از شورای تامین حوزه انتخابیه شهرستان و استان و هیاتهای اجرایی و بازرسی و جریان اصولگرایی که بنده را بهنوان گزینه نهایی معرفی نموده بودند و همه دست اندرکاران امر انتخابات همانگونه که در ابتدا با توکل برخدا ثبت نام نموده ام حال هم با توکل بر خدا انصراف خودرا از کاندیداتوری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باتوجه با هماهنگی و نظر خواهی که از اکثریت قاطع حامیان و طرفدارانم بعمل آورده ام به احترام رای و نظر آنها به نفع برادر حاج عدل هاشمی اعلام می دارم.

 

انصراف سید مصطفی تقوی

دکتر سید مصطفی تقوی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد تصمیم گرفته است فعالیت‌های انتخاباتی خود را متوقف کند. در بخشی از پیام وی آمده است: در شرایط کنونی تصمیم گرفتم فعالیت‌های انتخاباتی خود را متوقف سازم. اما طبیعی است که در هر حال تلاش برای تحقق اهداف یاد شده و آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی در هر موقعیتی، جهادی اعتقادی و وظیفه‌ای ملی بوده و همواره پیگیر تحقق آنها خواهم بود. امیدوارم روزی فرا رسد که در جامعۀ ما “رای” از حالت کالایی تجاری و کم ارزش و قابل معامله، به نماد ایمان و شخصیت و بینش مسئولانۀ دینی و میهنی افراد ارتقاء پیدا کرده تا مشارکت در سرنوشت، مفهوم حقیقی خود را پیدا کند و با رأی مبتنی بر اندیشه و ترجیح مصالح ملی بر مطامع شخصی و گروهی، زمینۀ حضور و حاکمیت خرد و ساختن استانی آباد و ایرانی پیشرفته، فراهم گردد.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی