نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. بهمن 1394 - 19:03
کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص حمایت کرباسچی از لیست اصلاحات و سابقه فساد اقتصادی وی گفت: پرونده‌هایی که برای کرباسچی مطرح شد تا حد زیادی سیاسی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سهیلا جلودارزاده کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص حمایت کرباسچی از لیست اصلاحات و سابقه فساد اقتصادی وی گفت: پرونده‌هایی که برای کرباسچی مطرح شد تا حد زیادی سیاسی بوده است.
 

وی افزود: شاید بتوان گفت پرونده‌های کرباسچی کاملا سیاسی بوده و گسترش فساد نهادینه و سازمان دهی شده اقتصادی این مسئله را ثابت کرده و کسانی که نگران حمایت کرباسچی از لیست اصلاحات هستند باید به دنبال پرونده‌ی دکل‌های گمشده نفتی باشند.
 

کاندیدای اصلاح ‌طلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " چرا آقای حضرتی که سابقه دریافت پول از مفسیدن اقتصادی را دارد در لیست اصلاح‌طلبان است؟" اظهار داشت: این را از خود آقای حضرتی بپرسید.
 

جلودار زاده در شرایطی پرونده کرباسچی را سیاسی می‌دادند که اسناد منتشر شده چیزی غیر از این را ثابت می‌کند و درشرایطی از حمایت کرباسچی از لیست اصلاح‌طلبان دفاع می‌کند که پیش از این عارف این موضوع راتکذیب کرده بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی