نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. بهمن 1394 - 23:05
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان
نحوه تبلیغات کاندیدای انتخاباتی مجلس در دانشگاه توهین به دانشجو است
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: وروود سرمایه و پول به روند انتخابات اصلح خدشه وارد می کند زیرا نامزدی که هزینه های میلیاردی برای تبلیغات خود انجام می هد قطعا نمی تواند وکیل منتخبی از دل ملت باشد بلکه تنها چماق بدستانی را در اطراف خود پرورش می دهد که برای رسیدن به هدف خود از حمله و کتک کاری هم کم نخواهند گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمد امین نیکویی نژاد از نحوه تبلیغات اشتباه و غلط  کاندیدای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در دانشگاه ها خبر داد و گفت: وروود سرمایه و پول به روند انتخابات اصلح خدشه وارد می کند زیرا  نامزدی که هزینه های میلیاردی برای تبلیغات خود انجام می هد قطعا نمی تواند وکیل منتخبی از دل ملت باشد، بلکه تنها چماق بدستانی را در اطراف خود پرورش می دهد که برای رسیدن به هدف خود از حمله و کتک کاری هم کم نخواهند گذاشت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: اینکه عده ای تبلیغات چی از طرف ستادها و با چراغ سبز برخی مسئولین دانشگاه وارد خوابگاههای دانشجویی شوند و دانشجویان را برای حضور در ستادها  صدا بزنند و وعده ی خریداری بدهند آن هم با سیم کارت، کارت شارژ، هدیه های چند هزار تومانی و یا به شام انتخاباتی دعوت کنند، توهین به دانشجو است و مطمئنا رای دانشجو قابل خریداری نیست.

وی افزود: توقع این است که تبلیغات نامزدها در دانشگاه تخریب سایرین  نباشد و بعضا مشاهده می شود که عده ای صرفا ماموریت تخریب دارند و این بد اخلاقی انتخاباتی و رقابتی است که فضا را ملتهب خواهد کرد.

نیکویی  با اشاره به اینکه کاندیدای نمایندگی مجلس باید صاحب گفتمان باشد نه دارای باند وجناح تابلو بدست، زیرا نمایندگان  صاحب گفتمان هستند که در محیط دانشجویی خریدار دارند، گفت: نامزدهای انتخابات  به جای اینکه عده ای را به داخل خوابگاه  ودانشگاه  بفرستند و یا از رانت کارمندان و کارکنان استفاده  کنند، خودشان به دانشگاه  بیایند و از کارنامه سابقه تجربه و برنامه های خود سخن بگویند. دخالت و چراغ  سبز برخی مسئولین تا حد استفاده  از سرویس های دانشجویی دانشگاه جهت انتقال دانشجویان به برخی ستادها و ممنوع بودن تبلیغ برخی کاندید های  دیگر عین بی عدالتی  انتخاباتی است و مطمئنا طراحان این برنامه ها از دانشجویان نتیجه عکس خواهند گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان اضافه کرد: کاندیدایی که قصد ورود به مجلس قانون گذاری دارد باید خود اولین کسی باشد پای بند به قانون باشد و بتواند در فضایی اخلاقی و گفتمانی توانمندی خود را به جامعه نشان بدهد.      

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا