نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. اسفند 1394 - 22:43
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور مصیب افتخاری ششمین میهمان پاتوق مطالبه گری انتخاباتی مورخ یکشنبه 2/ اسفند ماه در محل کافه کتاب دانشجویی استان خبر داد.

سید امین کشاورز در گفت و گو با خبرنگار چهارفصل از حضور مصیب افتخاری  نامزد حوزه انتخابیه گچساران و باشت انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاتوق مطالبه گری انتخاباتی بسیج دانشجویی استان خبر داد.

 

وی افزود:  مصیب افتخاری به عنوان پنجمین نامزد انتخاباتی بعد از فرزاد نجات نیا در ساعت 14 عصر روز یکشنبه 2/ اسفند ماه در کافه کتاب دانشجویی حضور خواهد یافت.

 

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: متاسفانه هر چه از زمان اولین دعوت ما از کاندیداها می گذرد بهتر و بیشتر برای ما مشخص می شود که آقایان داعیه دار کاندیدایی چیزی برای ارائه ندارند که جرات حضور در جمع دانشجویان مطالبه گر را ندارند و جمع هایی  که تنها از آنها تمجید می کنند را ترجیح می دهند.

 

کشاورز در پایان با اشاره به اینکه:  مجددا از تمام مدعیان این عرصه دعوت می کنیم ، افزود کسی نباید ترسی داشته باشد چراکه پرسش ها تنها حول اهداف، مواضع نسبت به وظایف اصیل نمایندگی، عملکرد و برنامه های کاندیداها می باشد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی