نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. اسفند 1394 - 11:58
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام تصریح کرد: باید محل خرج های نجومی در انتخابات مشخص شود که از کجا می آید و در چه مسیری هزینه می شود که جای سئوال دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، فرزاد نجات نیا کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام، در سومین نطق انتخاباتی خود در جمع مردم شهرستان لنده گفت: توجه به دو حوزه بسیار مهم و اساسی فرهنگ واقتصاد، زیربنای حرکت سیاسی من بوده تا بتوانیم در آینده بسیاری از مشکلات را در حوزه انتخابیه حل کنیم.

 

وی افزود: هر حرکتی اقتصادی و فرهنگی نیازمند بستر سازی فرهنگی است و انتخابات نیز از مصادیق این کارها است که باید زیر ساخت های فرهنگی برای تغییر شیوه سنتی آن فراهم شود.

 

*باید محل خرج های نجومی در انتخابات مشخص شود

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام تصریح کرد: باید محل خرج های نجومی در انتخابات مشخص شود که از کجا می آید و در چه مسیری هزینه می شود که جای سئوال دارد.

 

وی تاکید کرد: این خیلی بد است که دانشجوی انقلابی ما به من پیام دهد که من 10رای دارم آنان را چقدر پول می دهید، چرا عقاید نسل بیدار ما را می خواهند بخرند و چه کسانی دارند مبادی نظام ما را تبدیل به تبانی می کند، این سئوال اساسی است که باید پاسخ آن را آقایان دهند.

 

*مگر می شود عزت مردم را با پول خرید

نجات نیا اظهارکرد: مگر می شود عزت مردم را با پول خرید، امام علی (ع) فرمودند: که ابوذر غفاری برای دفاع از ولایت پشت پا به میلیون ها دینار آن روز زد ولی علی فروشی نکرد و سه شب با شکم گرسنه خوابید.

 

عضو سابق شورای اسلامی شهر دهدشت اظهارکرد: باید به هوش باشیم ، کسانی که دم از ائتلاف می زنند باید فراموش نکنند که 10نفر از افرادی که در ائتلاف حضور داشتند بیش از آنکه به فکر منافع مردم باشند به دنبال منافع خود بودند.

وی گفت: نماینده ی کهگیلویه بزرگ باید با وجب به وجب این خاک آشنا باشد وجامعه شناسی این مردم را به خوبی تشخیص دهد.

 

این کاندید که با شعار نشاط، تحول، رشد اقتصادی در انتخابات شرکت کرد گفت: کسانی که بخواهند از راه های خلاف عقل و شرع پیش روند و برای رسیدن به هدف از هر وسیله ای استفاده کنند این افراد بعدا با به اطرافیان خود سرویس دهی کنند و در پاتوق های شبانه خود هرگز نوبت شما نخواهد رسید.

 

*من بادیگارد و حلقه اول و دوم شکم گنده ندارم

نجات نیا با اشاره به برخی از نامزهای انتخاباتی گفت: من بادیگارد و حلقه اول و دوم شکم گنده ندارم و حرف ما با دلهای پاک جوانان این دیار است و چراکه جوانان را باور داریم.

 

وی اظهارکرد: نماینده این مردم باید از نسل سوخته باشد باید گرما دیده باشد و منطقه و جای جای این مناطق را بشناسد.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ گفت: در تهران و در نهاد های تصمیم گیر و تصمیم ساز باید بچه های این شهرستان حضور داشته باشند تا بتوانند گره از مشکلات این شهرستان باز کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: بانک های عامل و تصمیم ساز کشوری برای تامین منابع مورد نیاز بید بلند2، پتروشیمی دهدشت، پتروشیمی گچساران، بروجن و شهرکرد و خوراک عسلویه می توانند مشکلات بیکاری را برای همیشه مرتفع سازند.

 

*ما لرها پایبند به نظام و ولایتم

نجات نیا اظهارکرد: برخی از آقایان در مرکز می گفتند چرا از لرها در بدنه اقتصادی در راس بانک های عامل و بدنه وزارت اقتصاد استفاده می شود که ما بارها با آنان گفتیم که ما لرها پایبند به نظام و ولایتم و برای دفاع از آن از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای عمران و آبادانی منطقه خود باید از هیچ تلاشی فرو نگذاریم چرا که ما متعلق به همین آب و خاک هستیم و روزی به آن بازخواهیم گشت.

 

وی گفت: انتخابات دو قطبی و سه قطبی نیست و این حرکت حرکتی است که به نتیجه خواهد رسید و روز هشتم اسفند ماه متوجه خواهید شد که چه کسانی در دل مردم جایگاه و رای پاک داشتند.

 

*آمیراحمد تقوی از ذخائر معنوی خطه جنوب کشور است

این کاندید انتخاباتی اظهارکرد: آمیراحمد تقوی از ذخائر معنوی خطه جنوب کشور است که از عالمان ربانی در این استان است.

وی تاکید کرد: ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید هم مگر پیش نهد لطف شما گاهی چند و امیدواریم بتوانیم قدم در راه پیشرفت و توسعه کمی و کیفی این استان برداریم.

 

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ گفت: باورکنید پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری این شهرستان چیزی دست کم از استان های برخوردار کشور ندارد و باید مدیریت همراه با عمل در کنار این همه ظرفیت ایجاد شود تا از فعل به عمل تبدیل شود.

 

نجات نیا اظهارکرد: راه را باید به عنوان یکی از راه های توسعه ای دانست که این شهرستان و سایر شهرستان های ما می تواند به عنوان کریدور شمال به جنوب تعیین شود و صادرات ما در کمتر از سه الی چهار ساعت به عراق برسد.

 

وی گفت: مهاجرت های بی رویه به عسلویه و بوشهر و سایرشهرستان های کشور ناشی از عدم توجه به اقتصاد مقاومتی و درون زای مد نظر مقام معظم رهبری است.

 

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ گفت: این شهرستان خاک دارد، آب دارد و منابع عظیمی دارد ولی باید همه این ها را با همدلی و همزبانی بیشتر بین مسئولان هماهنگ و مدیریت کرد تا طعم پیشرفت و توسعه را به روشنی چشید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی