نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. اسفند 1394 - 12:30
در حالی که قرار بود ساعاتی دیگر 6 كانديداي مجلس شوراي اسلامي حوزه انتخابي بويراحمد و دنا در سالن شهيد ايزدپناه دانشگاه فرهنگيان براي مناظره حاضر شوند، این برنامه لغو شد.

مهدي مختاري مسئول بسيج دانشجو.يي دانشگاه فرهنگيان كهگيلويه وبويراحمد در گفت و با خبرنگار چهارفصل  با اظهار ناراحتی و تاسف جامعه دانشجویی استان از ژنرال های مدعی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، از لغو برنامه مناظره انتخاباتی به دلیل عدم حضور سه تن از کاندیدا خبر داد.

 

وی گفت: جامعه دانشگاهی بنا به رسالت خود که گفتمان سازی و عبور از خط کشی های رایج قومی قبیله ای و جناح بندی های سطحی سیاسی می باشد با پیشنهاد مناظره انتخاباتی برای اولین بار در استان فرصت برابر را جهت حضور کاندیداهای شاخص بویراحمد و دنا در جمع دانشجویان فراهم کرد که متاسفانه تعدادی از آقایان از جمع دانشجویی فرار کرده و احتمالا بازدیدهای طایفه ای را مهم تر از پاسخگویی شفاف به جامعه دانشجویی و قشر نخبگانی جامعه دانستند.

مختاری بیان کرد: آقایان باید بدانند در هر صورت نیامدنشان این تصور را به ذهن جامعه دانشگاهی متبادر می کند که مدعیان، بدون شک خلاء گفتمانی داشته اند، یا از رویارویی با سایر کاندیداها ترسیده اند و یا در پایین ترین سطح آن روحیه پاسخ گویی ندارند که این مایه افسوس است برای کاندیدایی  که می خواهد روزی بر صندلی دفاع از حقوق مردم حوزه انتخابیه خود تکیه بزند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان افزود: سه تن از کاندیدای بویراحمد و دنا آقایان محمدرضا نیکبخت، ستار هدایت خواه و صدرالله رجائی نسب برای حضور در بین قشر دانشجو و مناظره با دیگر رقبای خود اعلام حضور قطعی کرده بودند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: با وجود دعوت از 6 کاندیدای مطرح شده آقایان محمد بهرامی، غلام محمد زارعی و مهدی روشنفکر با حضور دراین برنامه مخالفت کرده و دعوت این تشکل دانشجویی را نپذیرفتند این در حالی است که این سه بزرگوار و تعدادی از کاندیداهای شاخص دو حوزه انتخابیه استان تا کنون دعوت دانشجویان برای حضور در پاتوق مطالبه گری بسیج دانشجویی را نیز رد کرده اند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از نامزدهای انتخابایت که به این برنامه و دعوت بسیج دانشجوی پاسخ مثبت دادند، تصریح کرد: این مناظره های انتخاباتی با حضور دانشجویان و رسانه ها پدیده نو و موثری است که قاعدتا مى‌تواند برای بسیاری از مردم در انتخابشان موثر باشد و کسانی که دعوت در این برنامه را نپذیرفتند باید به جامعه مخاطب خود پاسخگو باشند.

انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی