نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. اسفند 1394 - 10:31
محمد علی وکیلی عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان در پاسخ به سوالی در خصوص حضور افرادی در لیست اصلا‌ح‌طلبان که قبلا شعار مرگ بر فتنه‌گر سر داده بودند واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمد علی وکیلی عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " اگر اصلاح‌طلبان به مجلس راه‌ پیدا کنند، در صورت تخلف رئیس جمهور آیا مانند مجلس قبلی طرح سوال از رئیس جمهور را مطرح خواهند کرد؟" اظهار داشت: اگر مجلس، مجلس اصلاح‌طلبانه‌ای باشد، مجلس نظاره‌گری خواهد بود و مجلسی پرسش‌گر خواهد بود.

وی افزود: برای مجلس نظاره‌گر و پرسش‌گر، خط قرمزی و استثنایی جز قانون وجود ندارد.

عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان در خصوص دخالت انگلیسی‌ها و تلاش آن‌ها برای مهندسی انتخابات کشور ما گفت: این دخالت انگلیسی‌ها حتما محکوم است چرا که آن‌ها هیچ‌گاه دلسوز ملت ما نبوده‌اند و این‌ها شیطنت انگلیسی‌ها است و برخی دوستان در داخل در میدانی که توسط انگلیسی‌ها مدیریت می‌کنند بازی می‌کنند.

وکیلی در پاسخ به سوالی در خصوص حضور افرادی در لیست اصلا‌ح‌طلبان که قبلا شعار مرگ بر فتنه‌گر سر داده بودند عنوان کرد: اجازه‌ بدهید من به این سوال جواب ندهم.

وی با اشاره به فعالیت‌های جبهه اصلاحات در ایام انتخابات گفت: اگر مشارکت مردم بالای 50 درصد باشد اصلاح‌طلبان شانس بیشتری برای موفقیت در انتخابات خواهند داشت.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا