نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. اسفند 1394 - 10:40
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت : از افرادی که علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی و برای رد صلاحیت وی نامه نوشته اند هیچگونه حمایتی نخواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، فاطمه هاشمی در گفتگو با خبرنگاران در شهر یاسوج افزود: از افرادی که علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی و برای رد صلاحیت وی نامه نوشته اند هیچگونه حمایتی نخواهیم کرد.

وی بیان کرد : برخی از افراد در انتخابات مجلس دهم خود را به لیست اعتدال و توسعه تحمیل کردند که با تفکر آیت الله هاشمی رفسنجانی هم خوانی ندارند و بعضا مخالفت شدید خود را با ایشان اعلام کردند.

وی در این ارتباط خواهان بررسی جدی این موضوع شد و افزود کسانی که علیه پدرم بوده اند و نسبت به رد صلاحیت ایشان نامه نوشته اند به هیچ وجه مورد وثوق ما نخواهند بود.

هاشمی تاکید کرد: غلام محمد زارعی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویر احمد و دنا در سنوات قبل به اتفاق جمعی از نمایندگان خواستار رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی بودند و در دوره انتخابات ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد به عنوان قائم مقام ستاد ایشان فعالیت داشت اکنون در فهرست ائتلاف اعتدال و توسعه قرار گرفته در حالی که با ارایه اخبار دروغ و در لفافه و پوشش قرار دادن واقعیتها سعی کردند که خود را به ائتلاف حامیان اعتدال و توسعه نزدیک سازند که اکنون با روشن شدن وقایع هویت واقعی آنها مشخص شد و از هرگونه حمایت محروم هستند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی