نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. اسفند 1394 - 10:51
فاطمه هاشمی، از اعضای حزب اعتدال و توسعه نسبت به تهیه شدن لیست اصلاحطلبان از سوی غلامحسین کرباسچی واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، فاطمه هاشمی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار ایل بانو، پایگاه اطلاع رسانی زنان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان این که من به لیست ائتلاف و لیستی که پدرم حمایت می کند رای خواهم داد افزود: نتیجه انتخابات هفتم اسفند بستگی به حضور مردم دارد و اگر مردم مانند سال 92 و سالهای قبل با اشتیقاق در انتخابات شرکت کنند نظر اکثریت رأی خواهد آورد و تعداد زیادای از شورای اصلاحات، ائتلاف ، حزب اعتدال و توسعه و حزب کارگزاران وارد مجلس خواهد شد اما اگر حضور مردم کم رنگ باشد، اقلیت رای بیشتری خواهند آورد.

 

لیست اصلاحطلبان را کرباسچی تهیه نکرده

هاشمی در پاسخ به این سوال که " چرا لیست اصلاح طلبان از سوی کرباسچی که یک مفسد اقتصادی است تهیه شده است نیز گفت: نه اینطور نیست و همه احزاب در جلسه انتخاب کاندیداهای نهایی اصلاح طلبان نماینده داشتند و آمدند پیشنهادات خود را ارائه دادن و این پیشنهادات  به رای گذاشته شد و افراد مورد نظر انتخاب شدند.

 

وی ادامه داد:  از حزب اعتدال و توسعه سه نفر  شرکت کردند و پیشنهادات این حزب را ارائه دادند که چندین نفر از حزب ما در این لیست قرار گرفت و من تهیه لیست اصلاحطلبان توسط کرباسچی  را تکذیب می کنم.

 

رهبری خودشان می دانند چه کسانی نفوذی هستند

 هاشمی در پاسخ با این سوال که نظر شما در مورد سخنان رهبر انقلاب درخصوص نفوذ غرب در انتخابات هفتم اسفند چیست نیز بیان کرد: مطمئناً رهبری می دانند که چه کسانی در انتخابات نفوذ می کنند. همان کسانی نفوذی هستند که چهره نفاق دارند.

وی افزود:کسانی که می آیند و آزادانه و شفاف صحبت می کنند این نمی تواند نفوذ باشد و آنهایی که چهره حزب الهی به خود می گیرند و کارهای خلاف حزب الله انجام می دهند  آنها نفوذی هستند.

 

قرار نیست نمایندگان، تنها اقتصاددان ها باشند

وی در پاسخ به این سوال که شعار اصلاح طلبان توسعه اقتصادی و کمک به معیشت مردم است امادر لیست 30 نفره ائتلاف آنها، تنها افراد سیاسی دیده می شود، گفت: اینطور نیست که در نمایندگان تنها مجلس حتما اقتصاددان ها باشد . در دولت پروژه های اقتصادی تعریف  و پس از بررسی از سوی اقتصاددانان به مجلس فرستاده می شود.

هاشمی افزود: آدم هایی که سیاسی هستند اینطور نیست که در مورد مسائل اجتماعی اگاهی نداشته باشند بلکه مسائل اقتصادی و آموزشی را خوب می فهمند و با توجه به رویکرد سیاسی نسبت به ابن مسائل تصمیم می گیرند.

 

اگر شکست خوردیم به قانون تمکین می کنیم

در پاسخ به این سوال اگر در انتخابات 7 اسفند نتیجه دلخواه را کسب نکردید واکنش شما چیست در پاسخ اظهار کرد: اگر نتیجه چیزی خلاف نظر ما بود ما هم تمکین می کنیم.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا