نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. اسفند 1394 - 11:20
برخی کانال‌های تلگرامی در طنزی نسبت به اظهارات منتجب‌نیا واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، رسول منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی و از فعالین اصلاح‌طلب امروز در اظهارنظری گفته بود که اصولگرایان تصمیم دارند از روستاهای دورافتاده کشور جمعیتی حدود یک میلیون نفر را در روز انتخابات به تهران بیاوردند تا میزان رای آنها در تهران در برابر اصلاح‌طلب‌ها بالا برود!

برخی کارشناسان این اظهارات حجت‌الاسلام منتجب‌نیا را اعلام شکست زودرس در انتخابات با توجه به نتیجه نظرسنجی‌ها می‌دانند. این کارشناسان می‌گویند با توجه به نتیجه نظرسنجی‌ها که اصولگرایان را پیروز انتخابات می‌داند، حجت‌الاسلام منتجب‌نیا چنین اظهاراتی را برای عدم تمکین به نتیجه انتخابات مطرح کرده است.

از سوی دیگر همین اظهارات موجب شد تا برخی کاربران در شبکه اجتماعی آن را تبدیل به لطیفه کنند. یک کانال تلگرامی در این باره نوشته است:

منتجب‌نیا قائم‌مقام حزب مهدی کروبی گفته: اصولگراها قراره یک میلیون نفر رو از روستاها به تهران بیارن تا در تهران رأی بدن!

 

خدایی اینا چطوری می‌تونن اینقدر قشنگ به هم ببافن؟! 

یک میلیون نفر؟! آخه؟! یک میلیون نفر یعنی بیست و پنج هزار تا اتوبوس! یعنی دو هزار تا ایرباس غول‌پیکر! یک میلیون نفر چند هزار تا قطار میشه؟! اصلاً مگه داریم یه همچین ظرفیت حمل و نقل عمومی رو؟! درسته گفتن نگاه‌ها باید به ظرفیت‌های داخلی باشه! دیگه نه تا این حد! تو رو خدا رحم کنید به ظرفیت‌ها!

جد به کمر زده هیتلر اگه می‌دونست یه همچین روزی قراره منتجب‌نیایی پیدا بشه و «دروغ بزرگ» رو اینقدر بزرگ بگه که تو عقل هیچ بنی بشری جا نشه، سه ثانیه قبل از ابداع نظریه «دروغ بزرگ» خودکشی می‌کرد!

شورای نگهبان واسه چی رد صلاحیت کرد این بنده خدا رو؟! آخه منتجب‌نیا این استعدادها رو چطوری شکوفه بزنه و غنچه کنه؟! اگه منتجب‌نیا فرار مغزها کنه::، کی میخواد جواب بده؟!

منبع:راه دانا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی