نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. اسفند 1394 - 11:56
رئیس هیئت هندبال کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
راهیابی تیم هندبال نوجوانان دهدشت به مرحله کشوری
رئیس هیئت هندبال کهگیلویه و بویراحمد از راهیابی تیم هندبال نوجوانان دهدشت به مرحله کشوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، علی‌ضامن آویش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: تیم‌های هندبال استان در رده‌های نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان تاکنون درخشش خوبی داشته‌اند.

وی کمبود امکانات ورزشی و اعتبارات لازم جهت تجهیز تیم‌ها را مهم‌ترین مشکل هیئت‌های ورزشی استان عنوان کرد و افزود: علی‌رغم توجه و حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان، هنوز کمبودهای زیادی در بخش‌های مختلف ورزشی در استان وجود دارد.

 

رئیس هیئت هندبال کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استعداد و توانمندی‌های ورزشکاران استان، گفت: ورزشکاران ما تاکنون در رشته‌ها و رده‌های سنی مختلف مقام‌های بالا و قابل توجهی را کسب کرده‌اند.

 

این مسئول از برگزاری مسابقات هندبال نوجوانان کشور در اسفند‌ماه سالجاری خبر داد و اظهار داشت: مسابقات هندبال نوجوانان کشور از 14 تا 19 اسفند در یزد برگزار خواهد شد.

 

آویش با اشاره به راهیابی تیم هندبال نوجوانان دهدشت به مسابقات کشوری گفت: در این مسابقات 16 تیم از هشت منطقه (هر منطقه دو تیم) از سراسر کشور به رقابت خواهند پرداخت.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای نماینده استان، بیان کرد: امیدواریم تیم نوجوانان هندبال استان مانند دیگر ورزشکاران به خوبی در این مسابقات درخشیده و با فتح سکوی قهرمانی بتوانند افتخاری دیگر برای استان کسب کنند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی