نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. اسفند 1394 - 23:37
این کاندیدای اصلاح طلب ادامه داد:این پولهای کثیف از کجا آمده است امروز اکثر پروژه ها متعلق به یک خانواده خاص است که گفته اند چند میلیارد پول آماده کرده ایم که مردم را بخریم،اینها همانهایی هستند که رد صلاحیت هاشمی را درخواست کردند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمد بهرامی در نطق انتخاباتی اش در یاسوج گفت:عده ای می خواهند مرکز استان را نیز تغییر دهند همانطور که اعتبارات نفت را از استان گرفتند.همیشه بویر احمد در جنوب کشور مطرح بود اما ما امروز شرمنده گذشتگانمان شده ایم.

کاندیدای اصلاح طلبان حوزه بویر احمد و دنا در جمع ده ها هزارهوادارش ادامه داد :آیا دوباره می خواهید مسوولیت این استان را به دست کسانی بسپارید که تفکر ضد توسعه دارند تفکری که برای استان وکشور بازدارنده است .

وی افزود:آیا این خیانت نیست که اختیار استان و کشور به دست کسانی بیفتد که فرصت ها را از مردم بگیرند و باعث فرصت سوزی برایبرای کشور باشند.

وی تصریح کرد:دولت تدبیر و امید زائیده تفکر اصلاحات است و این دولت را مردم به واسطه مجلس باید حمایت کنند .
نامزد اصلاح طلبان گفت: مردم فراموش نکرده اند برخی نمایندگان و نماینده ما چگونه در تحقق برجام که منافع ملی بود کارشکنی کرده و چوب لای چرخ دولت گذاشتند.

وی تاکید کرد:امروز برای اصلاح و رشد جامعه نیاز به گفتمان اصلاحات داریم .
بهرامی یادآور شد:مردم باید این روزها مواظب پولهای کثیفی باشند که کاسب کاران سیاسی از طریق دلالهایشان وارد روستاها کرده اند البته با استناد به فتوای آیت الله ملک حسینی توصیه می کنم  این پولها را بگیرید و بخورید و از شیر مادر حلالتر است اما رای و عزتتان را نفروشید.

این کاندیدای اصلاح طلب ادامه داد:این پولهای کثیف از کجا آمده است امروز اکثر پروژه ها متعلق به یک خانواده خاص است که گفته اند چند میلیارد پول آماده کرده ایم که مردم را بخریم،اینها همانهایی هستند که رد صلاحیت هاشمی را درخواست کردند.

وی تصریح کرد:مردم برای عزتی که از دست رفته ناراحتند باید این عزت را دوباره احیا کنیم و من حاضر بودم له شوم و هویت این مردم له نشود و این را با نصب تندیس آریو برزن و حمایت از این هویت اثبات کردم.

برخی به دنبال این هستند که از طریق شب نامه آرا مردم را تغییر دهند
محمد بهرامی: عده ای از اصولگرایان می گویند سید باقر موسوی با ماست اما ایشان بارها گفته اند من عضوی از شورای اصلاحات و مجمع اصلاحات استان هستم و هر تصمیم که مجمع بگیرد برای من قابل احترام است.

این کاندیدا ادامه داد:شورای اصلاحات ستون فقرات اصلاحات هستند و برای گفتمان اصلاح طلبی استخوان خورد کرده اند و تسلیم زر و زور نشدند.

وی گفت:قول می دهم نماینده واقعی مردم باشم و هر جایی که مردم باشندمن همانجا باشم و مطمئمن باشید من ظرفیت های استان و کشور را خوب میشناسم . و برای توسعه استان و منطقه و کشور برنامه های زیادی دارم .

بهرامی در پایان تاکید کرد:کسانی که وارد عرصه انتخابات شدند را با هم مقایسه کنید .رقبای من بازنشسته هستند و اگر خلاقیتی داشتند در جوانی نشان می دادند.  ولی بنده اول راهم و مطمئن باشید برنامه های زیادی دارم.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی