نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. اسفند 1394 - 23:42
چند سوال اساسی مردم بهمئی از موحد و نقدی بر عملکرد 16 سال برای هیچ؛
ما شما را قضاوت نمی کنیم؛جناب آقای موحد خودتان قاضی !!
شهرستان بهمئی علی رغم اینکه 16 سال در تعیین سرنوشت محمد موحد نقش به سزایی داشت اما موحد برای سرنوشت مردم مظلوم و محروم بهمئی چه نقشی ایفا کرده است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، جمعی از مردم بهمئی در نامه ای خطاب به حجت الاسلام سید محمد موحد، نماینده 4 دوره سابق این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و نامزد کنونی تصدی این کرسی، خواهان پاسخ به چند سوال در زمینه خدمت رسانی به شهرستان بهمئی شدند.

متن نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

شهرستان بهمئی علی رغم اینکه 16 سال در تعیین سرنوشت محمد موحد نقش به سزایی داشت اما موحد برای سرنوشت مردم مظلوم و محروم بهمئی چه نقشی ایفا کرده است؟

 

امروز دانشگاهیان و جامعه 50 درصدی بیکار و حتی منابع و ذخایر طبیعی و خدا دادی از ایشان سه سوال اساسی می کنند و پاسخ می خواهند.

 

1- از محضر جنابعالی تقاضامندیم در رسانه ها اعلام کنید یک طرح عام المنفعه و یک طرح اقتصادی که شما در این شهرستان به هرطریقی انجام داده اید نام ببرید؟! ما نمیگوییم مثل عملکرد نمایندگان شهرستان های اطراف ده مورد در 16 سال سوار شدن بر اسب غرور نام ببرید. بلکه از محضر جنابعالی خواهشمندیم یک طرح نام ببرید؟ کدام طرح اشتغال زا را برای جوانان این خطه محروم به ارمغان آوردی؟! کدام آبادانی را ایجاد کرده ای؟کدام معدن را و کدام آب و کدام برق؟

 

2- پس از بیست سال که از دوش مردم مستضعف برای خود یال و قبایی دوخته ای لطفا بفرمایید چرا امروز حامیان خود را از دست داده اید و امروز 50 درصد لیدرهای شما کجا بوده اند و چرا؟ شهرستان شدن بهمئی از شما خاطره ی خوبی ندارد و فریاد مردم را امروز نیک شنیده ای!! آیا همچنان معتقد هستید به اینکه ما شهرستان نیستیم و جمعیت ما کم است؟!! که از شهرستان های اطراف لشکر کشی می کنید؟! به قول قدیمی ها کدخدا آن هست که در ده خود کدخدا باشد!!!!

 

3- به نخبگان اعتقادی دارید؟! به جوانان و دانشگاهیان؟!!!! یا به پیمانکاران دارای مدرک فوق تخصص پنجم ابتدایی؟!! آیا همچنان حلقه های اول و دوم و سوم و چهارم و پنج و ششم و ... که همواره رای مردم را به نفع خود مصادره می کردند اتاق فکر شما هستند؟؟!! به گردش قدرت چطور؟! اعتقادی دارید؟!

 

جاده ای که امروز از آن گذشته ای حتما صدای عزیزان ما بلند بوده است از نمکی که بر زخمشان پاشیده شد. همان جاده ی مرگ را می گویم که 20 سال پیش وعده اش را داده بودی!! چند ماهی است که به همین شکل نچندان جالب افتتاح شده است!! جهت اطلاع آب هم هنوز نرسیده است و خود زود تر از برق وعده داده شده آمدی!! دو در هزار نفت را که باز میخواستی وعده اش را به مردم بدهی و عوام فریبی کنی چطور؟! مردم خوب می فهمند جناب آقای موحد!! راستی امروز گفته ای که بهمئی گچساران کهگیلویه هست!!! آیا تو نیز همچون تاجگردون چیزی از خود به یادگار گذاشته ای؟؟!!

 

و در آخر؛ لطفا به توصیه بهجت جنوب حضرت آمیر احمد تقوی گوش فرا دهید، خود کشی سیاسی نکنید که حب الدنیا راس کل خطیئه است!!!(چسبیدن زیاد به دنیا سر منشأ همه ی خطاهاست).

 

ما منتظر پاسخ شما هستیم اگر برای افکار عمومی احترام قایل هستید!!

یا حداقل برای دفاع از خود پاسخ دهید.

با تشکر جمع کثیری از حامیان سابق و مخالفان امروز

دانشجویان ، فرهیختگان و فرهنگیان

ارسال توسط:جلال دارش

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی