نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. اسفند 1394 - 9:12
اقبال راستگویی در سخنرانی پیش از نطق انتخاباتی غلام محمد زارعی با لحنی تند نسبت به رقبای خود به اقدامات آنان واکنش نان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  حجت الاسلام و المسلمین اقبال راستگویی در سخنرانی پیش از نطق انتخاباتی غلام محمد زارعی در پاسخ به برخی اقدامات رقبای کاندیدای مورد نظر گفت:  ۴ سال پیش در حرکتی قلبی و اعتقادی حاج زارعی با ذکر فاطمه الزهرا شروع کرد و مخالفینی که الان هرکدام با ذکر نام یک معصوم فعالیت میکند آن موقع کار ما را اشتباه قلمداد کرده و انتقاد کردند و نمیدانم چه شده امروز خودشان هم با توسل به نام ائمه وارد گود شده اند.

 

وی درآغاز گفت: به شما طرفداران سید باقر و زارعی بشارت میدهم در روز ۸ اسفند در فضایی خارج از شهر جشن پیروزی را خواهیم گرفت

.

رقابت امسال همچون جام حذفی است

راستگویی تاکید کرد: به عنوان یک روحانی صحبت هایم به حمایت از زارعی ختم نمیشود چرا که وظیفه من تبیین و روشنگری است بنابراین بدانید رقابت امسال همچون جام حذفی است، ۳ تیم در مقابل یک تیم!

 

وی افزود: تیم ما دو بازیکن ملی قهار به نام های سید باقر و زارعی حضور دارد

وی صحبت های رقبای نماینده فعلی را تخریبی دانست و گفت: وقتی تلاش های نماینده مارا میبینند که به جای حضور در ویلا و استخر مجلس با حدود ۷۰۰ پرواز که نوک هواپیمای آن به سوی مناطق محروم بویراحمد و دنا است شروع به تخریب می کنند.

 

راستگویی  با اشاره به اقدامات رقیب و نحوه ورود یکی از کاندیدای انتخاباتی گفت: استخاره گرفتن زمانی است که آدم متحیر باشد اگر سرگردان نبودید چرا استخاره گرفتید و  اینگونه نشان میدهید که میخواهید از احساسات پاک مردم مومن، مذهبی و انقلابی و باشعور بویراحمد ودنا استفاده کنید؟!

 

وی اینکه عده ای خود را عاقل و دانا می دانند و خود را نیز متدین به حساب می آورند را ناشی از عاقل نبودنشان دانست و افزود: احمق ترین انسان ها کسانی هستند که فکر میکنند عاقلند و خود را به تدین و دین داری میزنند، شما دین دارید؟ شما عاقلید؟ کدام دین اجازه دروغ گفتن به شما داده؟ کدام دین اجازه تهمت به شما داده؟

 

راستگویی در رابطه با لشکر کشی خیابانی برخی از نامرد های انتخاباتی  ابراز کرد:طرفداران برخی کاندیداها با چوب و چماق و سنگ به خیابانها می آیند و کسانی که نمی توانند همراهان خود را کنترل کنند چطور میخواهند در مسند قانون گذاری برای مردم بشینند؟!

 

وی خاطر نشان کرد:  ما نماینده ای میخواهیم که میدان را برای همه افراد باز کند.

 

نواصلاح طلبان با دغل بازی از نام سید باقر استفاده می کنند

راستگویی تصریح کرد: افرادی انحصار طلب و نو اصلاح طلب  تا چند روز پیش سید باقر را جزو ساکتین فتنه میدانستند اما امروزه با دغل بازی و حیله از نام سید باقر استفاده میکنند.

 

انحصار طلب های متحجر نوک دماغشان را با نوک دنا اشتباه گرفته اند

وی گفت: آنهایی که دم از عزت میزنند بدانند که فرزندان بویراحمد و دنا از آریو برزن تا میرغلام شاه قاسمی و کی لهراسب، نجفی ها و اورنگ ها و یزدان پناه ها و دیگر سرداران این مرز و بوم، عزت را و نسخه عزت را برای بویراحمد و دنا پیچیدند

.

راستگویی با اشاره به کسانی که دم از بازگرداندن عزت می زنند عنوان کرد:افراد مدعی بازگرداندن عزت انحصار طلبان متحجری هستند که نوک دماغ خود را با نوک قله سربه فلک کشیده دنا اشتباه گرفتند.

 

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: بقيه بسيار مكارند و نقشه ها در سر دارند ممكن است در ساعات اوليه رأي داده و بيايند در شهر اختشاش ايجاد كنند اما همه شما بايد در ساعات اوليه رأي دهيد چون تا بار ديگر نماينده اي كه واسطه بين ما و حاكميت باشد و موشكي را از چنارستان  به بهارستان بفرستيم.

 

سید باقر نو اصلاح طلبان و پرونده سازان را برای همیشه محو کرد

وی گفت: سید باقر تصمیمی گرفت که برای همیشه تاریخ بویراحمد و دنا، انحصار طلبانی که برای فرزندان این مرز و بوم پرونده سازی کردند و نیروهای توانمند، متخصص و متعهد را فراری دادند و البته نو اصلاح طلبان را برای همیشه از تاریخ بویراحمد و دنا محو بکند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی