نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. اسفند 1394 - 17:25
یکی از دلالان خرید و فروش شناسنامه برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در خوابگاه دانشجویی یاسوج دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، ، این فرد که با حضور در یکی از خوابگاه های دانشجویی یاسوج قصد داشت شناسنامه های دانشجویان را خریداری و برای یک کاندیدای خاص در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا از آنها استفاده کند از سوی مراجع انتظامی و امنیتی استان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

 

یکی از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات بویراحمد و دنا پیش تر در جمع دانشجویان کهگیلویه وبویراحمد تطمیع دانشجو و دادن کارت شارژ، ناهار و وجوه ناچیز پول را اهانت به دانشجو دانسته بود.

 

گفته می شود امروز نیز یکدستگاه کامیون حامل کود شیمیایی که در یکی از روستاهای یاسوج (چنارستان) بارگیری شده بود و برای توزیع بین مردم و کشاورزان در منطقه کبگیان شهرستان بویراحمد در حرکت بود در این منطقه (کبگیان) از سوی نیروهای گمنام امام زمان (عج) توقیف شد.

 

تنها یک روز تا زمان برگزاری انتخابات دهم زمان باقی است اما برخی کاندیداها و هواداران آنها در این فرصت باقیمانده از هر روش غیر قانونی و خلاف اخلاق انتخاباتی برای جذب آرای مردم به نفع خود بهره می گیرند که نهادهای نظامی و امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با رصد کامل این اقدامات با متخلفان برخورد می کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی