نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. اسفند 1394 - 12:35
نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه وبویراحمد مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام شمارش آرا و نتیجه نهایی رأی‌گیری در دو حوزه بویراحمد و دنا اظهار کرد: نتیجه نهایی دو حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا 180 هزار و 951 رای دهنده داشته که از تا لحظاتی پیش نفر اول انتخابات مشخص و اعلام شد.

 

فرماندار بویراحمد اذعان کرد: پس از آمار مآخوذه غلام محمد زارعی با 48 هزار و 816 رأی به عنوان منتخب مردم بویراحمد و دنا معرفی شد.

نظری تعداد آرای ستار هدایت‌خواه را 46 هزار و 180 نفر عنوان کرد و گفت: مهدی روشنفکر با 37 هزار و 874 رای نفر سوم و محمد بهرامی با 35 هزار 29 هزار رأی را کسب کرد.

 

وی تعداد آرای صندوق محمدرضا نیکبخت را هفت هزار و ۳۱ رای و عبدالخالق خرسندیان دو هزار ۶۷۵ رای، عنایت محمدپور هزار و ۱۱، غلامحسین رهبرنیا۳۹۱ رای، عبدالنبی انصاری ۲۷۱ رای، سید محسن محمودی نیکو ۳۹۳ و مسلم افروز با ۶۳۴ رای عنوان کرد.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد از حضور 180 هزار و 951 نفر در انتخابات بویراحمد و دنا خبر داد و گفت: از آغاز رأی‌گیری شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای بودیم و با حضور خود برگ زرین دیگری به افتخارات این استان و شهرستان افزوده می‌شود.

 

انتخابات مجلس خبرگان رهبری

 

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نیز با کسب اکثریت قاطع رای مردم به عنوان نماینده پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.

***

حوزه انتخابیه کهگیلویه

علی پوزش فرماندار کهگیلویه صبح امروز از اعلام نهایی نتیجه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه این شهرستان خبر داد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: پس از شمارش آرای مأخوذه عدل هاشمی‌پور با کسب 58 هزار و 215 رأی به عنوان منتخب مردم در حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی معرفی شد.

 

پوزش افزود: سید محمد موحد از دیگر کاندیداهای این دوره 44 هزار و 113 رأی کسب کرد.

وی با بیان اینکه 6 کاندیدا در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ با هم رقابت داشتند، گفت: 162 شعبه ثابت و سیار کار جمع‌آوری آرای مردم را انجام دادند.

پوزش تصریح کرد: بیش از 2 هزار و 500 نفر در بحث برگزاری انتخابات فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رأی از ساعات اولیه شروع رأی‌گیری پرشور بود افزود: این حضور گسترده باعث شد ساعت برگزاری انتخابات سه بار تمدید شود.

 

***

حوزه انتخابیه گچساران و باشت

 

بر اساس آمار منتشر شده‌ غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی گچساران و باشت با کسب ۶۶ هزار و ۳۵۰ رای از مجموع ۹۰ هزار و ۷۵۸ رأی به عنوان منتخب مردم گچساران و باشت معرفی شد.

 

علی فولادی وندا 23 هزار و 46 رای را کسب کرد و  اسماعیل صادقی نیز 376  رای بدست آورد.

1456525443376

20 نامزد در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و دو نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد با هم به رقابت پرداختند.

 

 دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز گذشته (7 اسفند) برگزار شد.

منبع:فارس

اين خبر در حالي است كه برخي از كانديداهاي انتخاباتي عنوان كرده اند اعلام قانوني براي نتايج نظر سنجي صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی