نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. اسفند 1394 - 11:40
رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
صدور جواز تأسیس دومین واحد پتروشیمی در گچساران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از صدور جواز تأسیس دومین واحد پتروشیمی در گچساران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده اظهار کرد: جواز تأسیس دومین واحد صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در شهر گچساران صادر شد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی مزایای فراوانی دارد، افزود: خوشبختانه این مهم با پیگیری‌های مجموعه مدیران صنعت استان و توجه ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت به کهگیلویه و بویراحمد و همکاری نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است.

 

وی گفت: جواز تأسیس این پتروشیمی در منطقه چهاربیشه گچساران با ظرفیت تولیدی سالانه 5 هزار تن اسید‌فرمیک، 30 هزار تن اسیداستیک، 100 هزار تن‌اتیل‌استات و 45 هزار تن وینیلاستات با سرمایه‌گذاری بالغ بر 7 هزار میلیارد ریال و ایجاد 433 فرصت شغلی در زمان بهره‌برداری کامل در زمینی به مساحت 50 هکتار صادر شده است.

دیودیده خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی مطمئن است، در این مسیر سرمایه‌گذاران در پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای پتروشیمی از مشوق‌ها و حمایت‌های ویژه بهره‌مند خواهند شد.

فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا