نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. اسفند 1394 - 11:49
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
افتتاح بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب کشور در یاسوج
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب کشور در اردیبهشت ماه سال آینده با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، جهانبخش ایزدپور صبح امروز در نشست شورای معاونین که در محل اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با اشاره به مجتمع ورزشی و تفریحی باقری، گفت: این مکان بزرگترین مجتمع ورزشی تفریحی در جنوب کشور است.

 

وی مساحت این مجتمع ورزشی را 9 هزار 500 مترمربع عنوان کرد و افزود: این مجتمع ورزشی در زیباترین نقطه شهر یاسوج، مشرف به رودخانه بشار و کوه دنا ساخته شده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مجتمع ورزشی باقری ظرفیت برگزاری و میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی متعددی را دارد، بیان داشت: این مجتمع در پنج طبقه ساخته شده و به جز زیرساخت‌های ورزشی دارای 20 سوئیت دو و سه نفره ویژه ورزشکاران و مهمانان است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون تجهیزات و مکان مناسب جهت راه‌اندازی رشته‌هایی مانند بولینگ و صخره‌نوردی در یاسوج نبوده است، اظهار کرد: با افتتاح این مجتمع عظیم و مجهز رشته‌های بولینگ، صخره‌نوردی برای نخستین‌بار در استان راه‌اندازی خواهد شد.

 

این مسئول با عنوان اینکه پروژه ورزشی آزادی باقری توسط بخش خصوصی ساخته شده است، تصریح کرد: ساخت و راه‌اندازی این مجتمع، خدمتی بزرگ به جامعه ورزشی بوده و در درآمد‌زایی، اشتغال‌زایی و توسعه اقتصاد مقاومتی نقش برجسته‌ای دارد.

 

وی ادامه داد: با افتتاح و راه‌اندازی این مجتمع حدود 150 نفر مشغول به کار خواهند شد.

ایزدپور از افتتاح این مجتمع ورزشی و تفریحی در اوایل سال آینده خبر داد و گفت: این پروژه عظیم در اردیبهشت ماه سال آینده با حضور وزیر ورزش و جوانان در یاسوج افتتاح خواهد شد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی