نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. اسفند 1394 - 11:54
رئیس ستاد انتخابات شهرستان گچساران نتایج رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حوزه گچساران و باشت را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه گچساران و باشت بار دیگر خالق صحنه‌ای باشکوه از تجدید بیعت با انقلاب اسلامی بودند، اظهار کرد: انتخابات گچساران و باشت با‌شکوه و حضوری حداکثری همانند سال‌های گذشته برگزار شد.

 

وی با اشاره به نتایج دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت افزود: کل آرای صحیح این حوزه‌ها 89 هزار و 733 رای بود که از این میزان آقایان غلامرضا تاج‌گردون موفق به کسب 66 هزار و 103 رأی شد و علی فولادی‌وندا 23 هزار و 170 رأی و اسماعیل صادقی نیز 456 رأی را کسب کردند.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گچساران تصریح کرد: با این شرایط آقای غلامرضا تاج‌گردون با کسب 74 درصد از آرای مأخوذه صحیح به عنوان نماینده مردم گچساران و باشت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شده است.

 

رحیمی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه گچساران و باشت نیز گفت: از کل 61 هزار و 530 رأی ماخوذه صحیح، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی موفق به کسب 51 هزار و 353 رأی و حجت‌الاسلام سید محمدکاظم موسوی‌نسب نیز موفق به کسب 10 هزار و 177 رأی شدند.

فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا