نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. اسفند 1394 - 11:57
رئیس شرکت برق کهگیلویه مطرح کرد
شناسایی و رفع کانون‌های خطر در شبکه برق دهدشت
رئیس شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه گفت: کانون‌های خطر در شبکه برق دهدشت شناسایی و رفع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، خسرو پرویزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با بیان اینکه کانون‌های خطر در شبکه برق دهدشت شناسایی و رفع شده است، اظهار داشت: با نصب کلید قابل قطع زیر بار در خط دو مداره فیلگاه به سوق برق حومه غربی از سوق قطع می‌شود.

 

رئیس شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه با بیان این‌که 180 میلیون تومان برای این خط دو مداره هزینه شده است افزود: خط تک مداره از چارمه تا چنگلوا نیز به طول 6 کیلومتر راه‌اندازی شده که با ایجاد نقطه مانور بین فیدر فیلگاه، سوق به لنده و حومه غربی از طریق لنده برق‌رسانی شده است.

 

وی با اشاره به افزایش بار در فیدر حومه غربی تصریح کرد: با توجه به این‌که برق کارخانه آجر و شهر سوق از طریق این فیدر تأمین می‌شد و بالا رفتن خط امکان خاموشی ایجاد می‌کرد با ایجاد خطی به طول 2 کیلومتر از این فیدر برق کارخانه آجر و سوق از این خط جدا و به خط جدید متصل شده است.

 

پرویزی از رشد هشت مگاواتی بار مصرف در سال جاری نسبت به سال 93 خبر داد و گفت: این افزایش بار مصرفی در نقاطی از شهر دهدشت افت ولتاژ به وجود می‌آورد.

 

وی با اشاره به شناسایی و رفع این نقاط در سطح شهر تصریح کرد: در روستاهای حومه غربی نیز اقداماتی در این راستا انجام شده است.

پرویزی افزود: در هفت نقطه از شهر سوق با بالا بردن ظرفیت ترانس افت ولتاژ رفع شده است.

فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی