نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. اسفند 1394 - 10:14
معاون بهداشت و درمان کهگیلویه خبر داد
ارائه خدمات بهداشت دهان و دندان به دانش‌آموزان کهگیلویه
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از ارائه خدمات بهداشت دهان و دندان به دانش‌آموزان مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  سید محمدهاشم طاعتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدمات طرح تحول سلامت دهان و دندان مناطق روستایی و شهری زیر 20 هزار نفر را شامل می‌شود، گفت: این طرح در شهرهای بالای 20 هزار نفر متناسب با گروه‌های مختلف سنی انجام می‌شود.

 

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با اشاره به انجام 17 هزار و 250 مورد وارنیش فلوراید در سطح مدارس شهرستان گفت: تاکنون 15 هزار مورد معاینه و تشکیل پرونده سلامت دهان و دندان ثبت شده است.

 

وی با تأکید بر سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان افزود: خدمات سطح یک بهداشت دهان و دندان برای دانش‌آموزان 6 تا 14 سال شهرهای دهدشت، لنده، قلعه‌رئیسی، دیشموک، سوق و کلیه روستاهای شهرستان کهگیلویه انجام شده است.

 

این مسئول اضافه کرد: خدمات بهداشت دهان و دندان در سطح دو، 18 خدمت است که این خدمات در شهرهای زیر 2 هزار نفری لنده، قلعه‌رئیسی، دیشموک و سوق به صورت رایگان ارائه می‌شود اما در شهر دهدشت با توجه به قرار گرفتن طرح سلامت دهان و دندان زیر پوشش بیمه‌ها، سهم پرداختی دانش‌آموزان 30 درصد است.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی