نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. اسفند 1394 - 9:40
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه مطرح کرد
ارتقای کیفیت خدمات درمانی با اجرای طرح تحول سلامت در کهگیلویه
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: از زمان اجرای طرح تحول سلامت کیفیت خدمات درمانی در این شهرستان افزایش چشمگیر یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سید غفار شفایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اردیبهشت سال گذشته تحول خوبی در حوزه درمان شهرستان ایجاد شده است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: از زمان اجرای طرح تحول سلامت خدمات‌دهی در بخش‌های مختلف افزایش چشمگیر یافته است.

 

شفایی با بیان اینکه ماهانه 21 هزار نفر در مراکز درمانی شهرستان ویزیت می‌شوند افزود: روزانه 700 بیمار در کلینیک‌های تخصصی و بیمارستان دهدشت با تعرفه دولتی ویزیت می‌شوند.

 

وی با اشاره به اجرای بسته‌های مختلف طرح سلامت تصریح کرد: هتلینگ بیمارستان امام خمینی دهدشت با مرمت بخش‌ها و توسعه فضای درمانی انجام شده است.

 

شفایی تصریح کرد: تاکنون بیش از 10 میلیارد ریال در اجرای هتلینگ بیمارستان دهدشت هزینه شده و مرمت و بازسازی چند بخش دیگر نیز در حال انجام است.

 

وی توسعه بخش دیالیز را مورد اشاره قرار داد و گفت: تعداد بخش‌های فعال این بخش به 15 تخت افزایش یافته است.

شفایی با بیان این‌که برای توسعه و تجهیز بخش دیالیز 4 میلیارد ریال هزینه شده است افزود: هم‌اکنون 75 بیمار دیالیزی از خدمات بخش دیالیز استفاده می‌کنند.

 

به گفته شفایی هر کدام از این بیماران سه روز در هفته به واحد دیالیز مراجعه و خدمات مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا