نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. اسفند 1394 - 23:35
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آرامش بهاری ویژه ایام نوروزبا حضور 54 روحانی در 36 بقعه متبركه کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد همانند سال‌های گذشته طرح آرامش بهاری را در اماکن متبرکه سراسر استان ویژه ایام نوروز را از 28 اسفند در استان آغاز و تا 15 فروردین سال آینده برگزار می کند.

 

وی ایام نوروز را فرصتی مناسب جهت توسعه و تبلیغ بیشتر معارف دینی و فرهنگ ایرانی و اسلامی عنوان کرد و افزود: در ایام تعطیلات نوروز که مردم مراجعه به اماکن مذهبی و بقاع متبرکه دارند و با شور و اشتیاق خاصی وارد چنین فضایی می شوند، سعی داریم طرح آرامش بهاری را در بقاع متبرکه‌ای که زائر بیشتری دارند اجرا کنیم.

 

این مسئول مذهبی به موضوعات مطرح شده در طرح بهاری اشاره کرد و گفت: احکام، قرآن، نماز، مشاوره خانواده، کودک و نوجوان، آسیب‌شناسی مشکلات و معضلات و ارائه راهکار جهت رفع آنها از مهم‌ترین موضوعاتی است که توسط  54 نفر از متخصصان درخواست شده از سازمان اوقاف کشور در قالب‌های نوین آموزشی برای افراد آموزش داده خواهد شد.

 

مدیر اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: طرح آرامش بهاری به تناسب ظرفیت هر شهرستان در یک یا دو بقعه طرح اجرا خواهد شد ضمن این که امامزاده‌های شاخص استان جهت برگزاری این طرح در اولویت هستند زیرا نهال دین و ارزش‌های اخلاقی باید در بقاع متبرکه کاشته شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی