نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. اسفند 1394 - 10:39
رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی با خروج واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد از رکود
رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از عمل به اقتصاد مقاومتی با خارج کردن واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد از رکود سخن به میان آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، داریوش دیودیده صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که در استان همه مسئولان عزم جدی برای رفع موانع تولید و کمک به واحدهای تولیدی دارند، اظهار کرد: نشست‌ها و جلسات متعددی در همین خصوص تاکنون برگزار شده است.

 

رئیس سازمان صنعت و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی در دستور کار قرار گرفته و اقدامات خوبی نیز برای تسهیل در رفع موانع تولید انجام گرفته است.

 

وی از مشکلات واحدهای تولیدی در استان در زمینه‌های مختلف از جمله مشکلات مالی خبر داد و گفت: موضوع تقسیط بدهی‌ها یکی از مشکلاتی است که واحدهای تولیدی با بانک‌ها دارند.

 

دیودیده افزود: رکود بازار نیز یکی دیگر از مشکلات واحدهای تولیدی در استان است که به فکر چاره‌اندیشی برای آن نیز هستیم.

وی از اجرایی شدن حدود 70 درصد از مصوبات کارگروه تسهیل در رفع موانع تولید این استان خبر داد و گفت: مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی با این مصوبات تاکنون برطرف شده است.

 

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی را یکی از راهکارها و اقدامات برای خروج از رکود واحدهای صنعتی برشمرد و گفت: استفاده از یارانه‌های بخش تولید یکی دیگر از راه‌ها برای رونق بخشی به واحدهای تولیدی استان بوده است.

 

دیودیده با بیان این که لازم است به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای عملیاتی کردن این فرمان؛ کمک به رفع مشکلات واحدهای تولدی در استان است که به جد پی‌گیر رفع مشکلات هستیم.

فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا