نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. اسفند 1394 - 10:42
به همت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
معاونان و مربیان پرورشی نمونه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند
آیین بزرگداشت سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار و طی آن از معاونان پرورشی مدارس و مربیان امور تربیتی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، ظهر امروز آیین بزرگداشت سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی به همت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و تعداد 100 معاون و مربی پرورشی استان تجلیل شدند.

 

در این آیین هادی زارع‌پور اظهار کرد: تربیت اسلامی یکی از مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش در نظام جمهوری اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش این استان افزود: دو بال آموزش و تربیت اسلامی در کنار یکدیگر منجر به بالندگی نظام اسلامی و تربیت افراد مؤثر خواهد شد.

 

وی گفت: به همین منظور مربیان پرورشی موفق در استان کهگیلویه و بویراحمد مورد تجلیل واقع می‌شوند زیرا بار بزرگی از نظام تعلیم و تربیت را بر دوش دارند.

 

این مسئول گفت: یکی از برنامه‌های مهم که بر عهده مربیان پرورشی است برگزاری مسابقات بزرگ قرآن و عترت و نهج‌البلاغه است که با حضور بیش از 3 هزار دانش‌آموز در ابتدای سال آینده به میزبانی شهرستان بویراحمد و در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

 

وی افزود: امیدواریم که همه مسئولان استانی و شهرستانی و خیرینی که عاشق قرآن و عترت و اهل بیت (ع) هستند در این مسابقات حضوری پر رنگ برای بهتر برگزار شدن داشته باشند.

این مسئول موفقیت‌های بزرگ دانش‌آموزان هم استانی را در سال گذشته یادآور شد و گفت: رتبه‌هایی را کسب کردیم که در همه سال‌های اخیر چنین دستاوردی بی‌نظیر بود.

 

وی گفت: بخش بسیاری از این دستاوردها مرهون همکاری و تلاش‌های مربیان پرورشی در مدارس است که توانستند موجب سربلندی استان در زمینه قرآنی شوند.

فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا