نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. اسفند 1394 - 10:51
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 64 هزار و 800 نفر عضو 540 کانون فرهنگی و هنری مساجد این استان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت الاسلام رضا قاسمی روز پنجشنبه به مناسبت ثبت سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های مساجد در تقویم کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 18 اسفندماه سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد به طور رسمی در تقویم سال 95 ثبت شد.

وی بیان کرد: با اعلام رسمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور ١٨ اسفندماه به عنوان سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در تقویم رسمی سال ٩٥ به ثبت رسید.

قاسمی اظهار کرد: این امر مهم با پیگیری مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور محقق شد.

وی عنوان کرد: ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ١٨ اسفندماه سال 71 با مصوبه ٣٠٢ شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور به تصویب رسید.

قاسمی ابراز داشت: هدف از شکل گیری و تاسیس این ستاد احیای نقش واقعی مساجد و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان به عنوان یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: تمامی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد مکلف به همکاری و تعامل لازم با دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان هستند.

ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور هم اکنون با بیش از ٢١ هزار کانون فرهنگی و هنری و افزون بر ١١ هزار باب کتابخانه در مساجد سراسر کشور مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی