نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. اسفند 1394 - 11:12
بازرس ویژه شورای نگهبان جهت بررسی صحّت انتخابات و شکایت کاندیدهای معترض به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، یک منبع آگاه در گفت و گو با این پایگاه خبری بیان کرد: قرار است در روزهای آینده بازرس ویژه ای از شورای محترم نگهبان جهت بررسی شکایات قانونی کاندید های معترض در مورد انتخابات استان به یاسوج سفر کند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چگونه برخی ها از تایید شدن صحت انتخابات استان توسط شورای نگهبان خبر می دهند، بیان کرد: شورای محترم نگهبان فقط صحّت شمارش آرای انتخابات و معرفی افراد حایز اکثریت را تایید کرده است و نه صحّت و درستی انتخابات را.

 

این منبع آگاه در ادامه افزود: صحّت انتخابات با صحت شمارش آرا متفاوت است و بازرسانی که به بزودی به یاسوج سفر می کنند نسبت به شکایات و اعتراض کاندیدهای معترض بررسی دقیق به عمل آورده و با بررسی مستندات، در مورد صحّت برگزاری و نتیجه انتخابات نظر خواهند داد.

وی با اشاره به این که اعتراض به نتیجه و صحّت انتخابات یکی از حقوق قانونی کاندیدها است، گفت: شورای محترم نگهبان یقیناً قانون را به درستی اجرا و حق را به حق دار خواهد رساند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی