نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. اسفند 1394 - 11:20
رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
آمادگی مساجد و نمازخانه‌های جهت استقبال از مسافران نوروزی
رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی مساجد و نمازخانه‌ها جهت استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سید الیاس چراغ‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به در پیش رو بودن ایام تعطیلات نوروز و ورود گردشگران و مسافران نوروزی به استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ایجاد مکان‌های مناسب برای اقامه نماز در اماکن گردشگری، تفریحی و تاریخی امری مهم و ضروری است.

 

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره نه نقش و جایگاه نماز در زندگی انسان تصریح کرد: مسئولان و متولیان اجرایی در امر ساماندهی مسافران نوروزی توجه به مقوله نماز و فراهم کردن مکان‌های مناسب را جدی بگیرند تا در ایام نوروز و ورود گردشگر به استان با مشکل خاصی مواجه نشویم.

 

چراغ‌زاده در ادامه با بیان اینکه ساماندهی نمازخانه‌های بین‌راهی و مساجد برای ایام نوروز و ورود گردشگر مهم و ضروری است، تصریح کرد: فردا و با حضور معاون استاندار و جمعی از دستگاه‌های عضو بازدید از نمازخانه‌های بین‌راهی را خواهیم داشت و در صورت هرگونه مشکل موارد را گوشزد خواهیم کرد تا این مکان‌ها برای استقبال و استفاده مسافران و گردشگران نوروزی آماده شوند.

 

این مسئول با تاکید بر اینکه ساماندهی نمازخانه‌ها همواره در دستور کار بوده و در ایام نوروز به جهت ورود گردشگران به استان این روند با حساسیت بالایی مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: مسجد امام خمینی توت‌نده واقع در جاده یاسوج به اصفهان تنها مسجد بین راهی بوده که مشکلات آن برطرف و پذیرای مسافران و گردشگران خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه در بازدید از نمازخانه‌ها از جزیی‌ترین مسائل به سادگی عبور نخواهیم کرد و این مکان‌ها را با آمادگی کامل برای استفاده مسافران آماده و ساماندهی می‌کنیم، تصریح کرد: تمامی مراکز خدمات رفاهی از جمله پمپ بنزین‌ها و راهدارخانه‌ها دارای نمازخانه هستند.

 

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مراکز گردشگری دارای نمازخانه هستند و طی بازدید از این مراکز موارد لازم و ضروری به آن‌ها گوشزد خواهد شد تا در زمان ورود گردشگران مشکل خاصی نداشته باشیم و با فراغ بال از مهمانان و مسافران نوروزی استقبال کنیم.

 

چراغ‌زاده از آمادگی کامل امامزادگان و بقاع متبرکه جهت اقامه نماز خبر داد و گفت: نمازخانه تمامی مراکز رفاهی و تفریحی و پمپ بنزین‌ها آمادگی کامل برای اقامه نماز مسافران را خواهد داشت و فردا به جهت بررسی وضعیت نمازخانه‌ها بازدیدی خواهیم داشت.

 

وی تصریح کرد: با همکاری تعدادی از دستگاه‌های نمازخانه‌ها و مساجد ساماندهی و تجهیز می‌شوند و این دستگاه‌ها برای اماکن بین راهی نظارت دارند.

 

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم آمادگی و هماهنگی دستگاه‌ها تاکید کرد و افزود: نهادها و دستگاه‌ها با مشارکت یکدیگر تلاش کنند تا مردم در مسافرت‌های نوروزی خود در وقت نماز با آسودگی خاطر در مساجد و نمازخانه‌های بین راهی برون شهری و درون شهری به اقامه نماز بپردازند و در نماز جماعت شرکت کنند. 

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی