نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. اسفند 1394 - 11:33
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد از برپایی بازارچه های عرضه سوغات محلی و صنایع دستی در ورودی شهرهای این استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمود باقری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بازارچه ها علاوه بر نمایش و فروش سوغات محلی استان، به گردشگران راهنمایی های لازم در زمینه مناطق سیاحتی و زیارتی نیز داده می شود.

وی به سفر پرشمار مسافران نوروزی از گوشه وکنار کور به کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و افزود: تتدابیر خوبی برای خدمت رسانی به مسافران اندیشیده شده است.

باقری با بیان اینکه امسال اردوگاه های تفریحی و بین راهی این استان برای نخستین بار به بخش خصوصی واگذار شدند، افزود: این امر سبب می شود که برخی مشکلات ارائه برخی خدمات را در این اردوگاه ها نداشته باشیم.

این مسئول معرفی مناطق گردشگری شهری و روستایی از طریق هماهنگی با شهرداری ها و دهیاری ها به گردشگران را ضروری دانست و گفت: علاوه بر این، باید مکان هایی برای اسکان اضطراری گردشگران پیش بینی و با کمک راه و شهرسازی و راهنمایی و رانندگی نسبت به نصب علائم رانندگی و رفع پیچ های خطرناک در سطح جاده ها اقدام شود.

وی به برگزاری مانور ستاد خدمات سفر در 25 اسفند در سطح شهرستان های استان اشاره داشت و بر برگزاری جشن های نوروزی در همه شهرستان های استان تأکید کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال با توجه به وضعیت سیاسی کشور و تعامل مناسب با کشورهای جهان، شاهد حضور گسترده گردشگران خارجی در استان هستیم که این امر ضرورت فراهم آوردن زیرساخت های لازم برای جذب این گردشگران را ایجاب می کند.

باقری ادامه داد: امسال تبلیغات از طریق پوستر حذف و به جای آن کتابچه و سی دی مربوط به مناطق گردشگری در بین گردشگران توزیع می شود.
کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش دوهزار اثرتاریخی، حدود600 جاذبه طبیعی، سیاحتی و زیارتی است.
 

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی