نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. اسفند 1394 - 15:34
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در کارگروه استاني ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: امسال 222 مدرسه به تعداد 1807 كلاس درس براي اسكان مسافران نوروزي در تعطيلات عيد 1395 در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  هادی زارع‌پور پيش از ظهر امروز در نشست هماهنگی خدمات و تسهیلات سفرهای نوروزی استاناظهار كرد: عملکرد آموزش و پرورش استان برای اسکان مسافران نوروزی سال 94 خوب و رضایت‌بخش بود و بیش از 65 هزار فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس اسکان استان مستقر شدند والين در حالي بود كه بررسي ما براي بيش از 120 هزار نفر بود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ابراز كرد: در تابستان سال جاری 37 هزار و 415 نفر در مدارس اسکان آموزش و پرورش مستقر شدند و هم اكنون  12 پایگاه راهنمایی اسکان مسافران نوروزی برای تعطیلات نوروزی سال 95 از سوی آموزش و پرورش در مناطق مختلف استان تدارک دیده شده است كه با تمام توان اماده خدمات رساني هستند.

 

وي خاطر نشان كرد: امسال 222 مدرسه با یک‌هزار و 807 کلاس درس برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده و 528 نفر کار خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی را بر عهده دارند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه شرایط ثبت‌نام اینترنتی برای مسافران نوروزی فراهم است، گفت: افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزش و پرورش مکان اسکان خود را رزرو کنند که تاکنون 31 مورد ثبت‌نام از مسافران نوروزی انجام شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی