نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. اسفند 1394 - 11:21
پيكر شهيد نصراله خاكسار پس از 32 سال دوري، اسفند ماه سال جاري توسط گروه‌های تجسس در جبهه‌های دفاع مقدس کشف شده است و در روز هاي آينده به زادگاهش انتقال مي يابد.

محمد نصیرزاده مسئول  کنگره سرداران و هزار و800 شهید استان کهگیلویه وبویراحمد در گفت و گو با خبرنگار چهارفصل اظهار کرد: شهيد نصراله خاكسار در ارديبهشت سال ۱۳۴4 به دنیا آمد و در جریان عملیات خیبر (منطقه  عملياتي جزیره مجنون) در سال ۶۲ به شهادت رسید كه  پيكر مطهر اين شهید بعد از 32 سال دوري به زادگاهش باز مي گردد.

 

وي افزود:  شهید نصراله خاكسار متولد 1344 درروستاي دشمن‌زيارى‌  از توابع شهرستان كهگيلويه بود، در جبهه حضور یافت و با حضور در عملیات خيبر در سن 18 سالگی به شهادت رسید.

 

مسئول  کنگره سرداران و هزار و800 شهید کهگیلویه وبویراحمد تصريح كرد: مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس بعد از گذشت 32 سال از شهادتش در كهگيلويه برپا خواهد شد.

 

وي در ادامه افزود: پیکر مطهر اين شهيد به مدت 32 سال در منطقه باقی مانده بود كه در اسفند ماه سال جاري توسط گروه‌های تجسس در جبهه‌های دفاع مقدس کشف شده است با حضور پرشور مردم شهیدپرور در روزهاي آينده به شهرستان كهگيلويه انتقال مي يابد.

 

اين مسئول گفت: مردم ولايتمدار كهگيلويه وبويراحمد با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

 

پيكر مطهر این شهید روز سه شنبه ساعت 8 و  30دقيقه از جلو سپاه پاسداران ناحيه دهدشت، مركز شهرستان كهگيلويه با حضور مسئولین استانی وشهرستانی  بر روی دوش عاشقان راه ایثار و شهادت به سمت گلزار شهداي اين شهر تشییع می‌شود.

 

براي اطلاع از جزئيات و اطلاعات بيشتر در رابطه با شهداي استان و شهيد نصراله خاكسار به سايت اطلاع رساني کنگره سرداران و هزار و800 شهید استان کهگیلویه وبویراحمد مراجعه كنيد.

انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی