نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. اسفند 1394 - 12:00
مدیرکل جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرغ منجمد با تاریخ مصرف سه ماهه با قیمت هر کیلوگرم 45 هزار ریال به طور عمده فروشی و 49 هزار ریال به طور خرده فروشی در ایام نوروز 95 در شهرهای یاسوج و سی سخت عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، جعفر گوهرگانی در نشست ستاد تنظیم بازار افزود: مرغ منجمد با تاریخ مصرف بالاتر از سه ماه با قیمت هر کیلوگرم 51 هزار ریال به طور عمده فروشی و 54 هزار ریال به طور خرده فروشی در ایام نوروز 95 در شهرهای یاسوج و سی سخت عرضه می شود.

 

وی بیان کرد: قیمت مرغ منجمد به طور عمده فروشی و خرده فروشی برای عرضه در ایام نوروز 95 در سایر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به دلیل هزینه حمل و نقل یک هزار ریال بیشتر است.

 

گوهرگانی در رابطه با عرضه گوشت قرمز در  ایام نوروز در این استان، گفت: گوشت گوساله منجمد با قیمت هر کیلوگرم 190 هزار ریال به طور عمده فروشی و 196 هزار ریال به طور خرده فروشی در ایام نوروز 95 در کهگیلویه و بویراحمد عرضه می شود.

 

مدیرکل جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: عرضه مرغ و گوشت قرمز به طور کشتار روز نیز در مراکز تمامی شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود و هفت کشتارگاه این استان در ایام نوروز 95 تعطیل نخواهند بود.

 

 وی با شاره به ذخیره میوه مورد نیاز ایام نوروز استان، خاطرنشان کرد: 300 تن سیب و 305 تن پرتقال از تولیدات استان خریداری و برای ایام عید 95 ذخیره سازی شده است همچنین قیمت سیب و پرتقال ایام عید در کهگیلویه و بویراحمد 24 اسفند ماه در کمیته راهبردی ستاد تنظیم بازار این استان اعلام خواهد شد.

 

گوهرگانی با اشاره به نظارت چدی بر مراکز عرضه کالا در ایام نوروز گفت: از 25 اسفند امسال تا 20 فروردین 95 سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی استان باید نظارت بر این مراکز را انجام دهند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی