نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. اسفند 1394 - 9:22
رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بویراحمد و دنا از توزیع 162 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی و کاهش 30 درصدی توزیع و مصرف نفت سفید در دو شهرستان بویراحمد و دنا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  سالار خشایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به اینکه در سال جاری میزان فرآورده‌های مورد نیاز در سطح دو شهرستان بویراحمد و دنا را فراهم و توزیع کردیم، گفت: در سال 94 بیش از 162 میلیون انواع فرآورده نفتی در دو شهرستان بویراحمد و دنا توزیع کردیم.

 

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بویراحمد و دنا ادامه داد: از سرجمع 162 میلیون انواع فرآورده نفتی 90 میلیون لیتر بنزین، 12 میلیون لیتر نفت سفید، 57 میلیون نفت گاز و بیش از 3 میلیون بنزین سوپر توزیع شد که در بخش توزیع و مصرف بنزین و نفت‌ گاز افزایش 6 درصدی داشتیم.

 

خشایی در ادامه با اشاره به رشد 6 درصدی مصرف بنزین و نفت گاز در دو شهرستان بویراحمد و دنا تصریح کرد: با توجه به گردشگرپذیر بودن این شهرستانها و انتخابات هفتم اسفندماه میزان مصرف بنزین و نفت‌ گاز افزایش چشمگیری داشت.

 

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه عمده مصرف نفت سفید توسط مناطق روستایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل گازرسانی به اکثر مناطق روستایی میزان مصرف نفت سفید 30 درصد کاهش داشته است.

 

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بویراحمد و دنا با تاکید بر اینکه سوخت تمامی مناطق روستایی و صعب‌العبور را تامین و توزیع کردیم، گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی جهت هرگونه همکاری در خصوص سوخت‌رسانی یا رفع مشکلات سوختی تمام تلاش خود را به کار بسته است.

 

این مسئول تصریح کرد: بنزین و نفت گاز در 10 جایگاه فعال این دو شهرستان ارسال و توزیع و نفت سفید توسط 153 فروشندگی روستایی و شهری و عشایری ارسال و توزیع شد.

 

خشایی با اشاره به صعب‌العبور بودن برخی از مناطق روستایی دو شهرستان بویراحمد و دنا و عزم راسخ شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در ارسال و توزیع سوخت مورد نیاز به این مناطق تصریح کرد: خوشبختانه در فصل توزیع انواع فرآورده‌های نفتی نهایت همکاری را با فروشندگان روستایی و عشایری داشتیم.

 

وی ادامه داد: بیش‌ از 70 درصد نفت سفید در مناطق روستایی صعب‌العبور در قالب خرید اعتباری و امانی صورت گرفته که امیدواریم با توجه به پایان سال مالی فروشندگان روستایی هرچه سریع‌تر نسبت به تسویه حساب بدهی خود اقدام کنند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی