نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. اسفند 1394 - 12:39
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از حمایت جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از سرمایه‌گذاران صنایع تبدیلی و سردخانه‌ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  جعفر گوهرگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌ها و استعدادهای زیادی برای توسعه بخش کشاورزی دارد، اظهار کرد: اگر توجه بیشتری در زمینه سرمایه‌گذاری و جذب اعتبارات به این بخش شود کشاورزی به تنهایی قادر به رفع بسیاری از مشکلات از جمله بیکاری جوانان خواهد بود.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: به همین خاطر همه سعی و تلاش ما بری جذب سرمایه‌گذار در این حوزه بوده و رایزنی‌های بسیاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی انجام شده است.

 

گوهرگانی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که در حوزه کشاورزی باید همه جانبه‌نگر باشیم و رشد همه بخش‌ها را به صورت متوازن مد نظر قرار دهیم، افزود: در زمینه آبیاری نوین و طرح‌های آب و خاک و همچنین باغداری طرح‌های خوبی در دستور کار داریم که در صورت تأمین اعتبارات بسیاری از آن‌ها اجرایی خواهند شد.

 

وی خاطر نشان کرد: برای نمونه در زمینه اقتصادی در سال جاری تاکنون حدود 15 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت گردیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص تصریح کرد: تسهیلات یاد شده در زمینه‌های مختلف از جمله طرح‌های پرورش ماهی و گلخانه‌ها و دام و طیور بوده است.

 

گوهرگانی همچنین به اعتباراتی که در سال جاری جذب شده اشاره کرد و گفت: در سال جاری در زمینه‌های مختلف تاکنون مبلغ 42 میلیارد تومان از اعتبارات توسط این سازمان در استان جذب شده است.

 

این مسئول با بیان این که باید صنایع تبدیلی و سردخانه‌ای در استان رونق بیشتری بگیرد و سرمایه‌گذاران را تشویق و ترغیب به سرمایه‌گذاری در این بخش کنیم، خاطر نشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان با همه توان از سرمایه‌گذاران در این بخش حمایت خواهد کرد.

 

وی گفت: یکی دیگر از اهداف ما در سازمان جهاد کشاورزی استان استفاده از توان فارغ‌التحصیلان کشاورزی است که نیروی انسانی علمی و کارآمدی برای توسعه بخش کشاورزی استان به شمار می‌روند.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این که فارغ‌التحصیلان می‌توانند به صورت گروهی و تعاونی کارهای بزرگی در زمینه تولید و اشتغال‌زایی انجام دهند، افزود: آماده هرگونه کمک و مشاوره‌ای به فارغ‌التحصیلان کشاورزی استان هستیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا