نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. اسفند 1394 - 21:57
رضایی ضمن تقدیر از دستگاه قضا برای اجرای دقیق قانون توسط این دستگاه تاکید کرد:رادیوهای بیگانه اکنون بیایند و خوراک خود را از این بخشش و همدلی به دست بیاورند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، عصر امروز آیین بخشش اسعد تقی زاده محیط بان شهرستان دنا که در سال 87 به اشتباه در ارتفاعات دنا مرحوم مجتبی رضایی را به قتل رسانیده بود در دفتر آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد.

 

 اسماعیل رضایی پدر مرحوم مجتبی رضایی در این آیین که با حضور جمعی از مسئولان استانی، اهالی شهر سی سخت و طایفه باشرونی برگزار شد گفت:تنها امیدواری بنده از این اتفاق عدم شناخت قبلی خانواده ما و فرزند بنده با اسعد تقی زاده بود که همین امر موجب آرامش قلبی من می شد و در واقع هیچ کدورت قبلی با همدیگر نداشتیم.

 

وی با بیان اینکه اگر در همان زمان خانواده تقی زاده به آیت الله ملک حسینی مراجعه میکردند مسئله حل می شد و گره ای که با دست باز می شد با دندان بازش شد که متاسفانه به این شکل صورت پذیرفت.

 

رضایی افزود:فرزند بنده نه شکارچی بود و نه متخلف بلکه به قصد عکاسی به کوه رفته بود که این اتفاق رخ داد.

 

پدر مرحوم رضایی با بیان اینکه می توانستم انتقام بگیرم ولی این کار را با مراجعه به قانون پیگیری کردم گفت:افرادی که به رادیوهای بیگانه خوراک میداند بیایند و ببیند که قوه قضائیه در ایران چگونه عمل کرد .

 

وی تاکید کرد: این که این دست از رسانه های بیگانه که در برهه ای از زمان موضوع ما به خوراک تبلیغاتی برای خود تبدیل کرده بودند اکنون ببینند که ریش سفیدان و بزرگان ایل و در راس آنها آیت الله ملک حسینی ها چگونه مسایل و بحرانها را حل و فصل میکنند.

 

رضایی ضمن تقدیر از دستگاه قضا برای اجرای دقیق قانون توسط این دستگاه ابراز کرد:رادیوهای بیگانه اکنون بیایند و خوراک خود را از این بخشش و همدلی به دست بیاورند.

 

پدر مرحوم رضایی گفت:خداوند به ما کمک کرد تا توانستیم لذت عفو را همراه با خانواده تقی زاده درک کنیم.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی