نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. اسفند 1394 - 10:27
سایت رسمی اطلاع رسانی نماینده جدید شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ با انتشار پیامی شروع به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، به نقل از سایت خبری آوای ماغر؛ سایت رسمی اطلاع رسانی عدل هاشمی پور،منتخب جدید مردم شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ(کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده) در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با سردبیری شهرام مومن نسب و خبرنگاری اسد عدالت پرور راه اندازی شد.

 

این پورتال اطلاع رسانی که از لینک hajhashemi.ir قابل دسترس است، در پیامی آغاز فعالیت رسمی خود را اعلام کرد.

متن پیام :

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد-مردم غیرتمند کهگیلویه بزرگ

هم اینک با حول و قوه الهی و بر مبنای تعهدات فرهنگی و مسئولیت اطلاع رسانی دقیق ، سریع و صحیح نماینده منتخب شما جناب حاج عدل هاشمی پور سایت اطلاع رسانی رسمی ایشان با مسئولیت خدمگذاران شما به سردبیری شهرام مومن نسب و خبرنگاری اسد عدالت پرور رسما شروع به کار نموده امید است با استعانت از خدای متعال همواره در این مسئولیت خطیر انجام وظیفه نماییم.

 

انتظار می رود مردم شریف استان و شهرستانهای چهارگانه کهگیلویه بزرگ اندیشمندان و صاحب نظران بویژه جوانان اهل قلم و آگاه دیارمان با پیشنهادات سازنده خود و ارسال موضوعات مختلف کاربردی و قابل درج در سایت ما را در این مسیر یاری نمایند.

 

بدیهی است از آنجایی که قدم گذاشتن در این راه مسئولیتی سنگین و پر مرارت است انتظار می رود شما عزیزان با بزرگواری خود بر ما خرده نگیرید و کمبودها و کاستی ها را که متناسب با توان و بضاعت ماست بر همکاران جوان سایت ببخشایید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا