نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. اسفند 1394 - 10:57
رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد
رتبه 3 کهگیلویه و بویراحمد در اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید
رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از رتبه 3 استان در اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، داریوش دیودیده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌هایی که در استان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به تولید و رفع موانع آن وجود دارد، اظهار کرد: کارگروه رفع موانع تولید در استان با همه توان به دنبال اجرایی کردن مصوبات است.

 

وی به موفقیت‌هایی که در این کارگروه تاکنون صورت گرفته اشاره کرد و گفت: بیش از 72 درصد از مصوبات این کارگروه در استان تاکنون اجرایی شده است.

 

رئیس سازمان صنعت و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: سی و یکمین نشست این کارگروه را در سال جاری برگزار کردیم که تاکنون 200 مصوبه از این کارگروه‌ها تصویب شده است.

 

دیودیده در ادامه اظهارات خود به موفقیت‌های استان در اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید اشاره کرد و گفت: از این حیث در کشور رتبه سوم را به خود اختصاص داده‌ایم و از لحاظ تعداد جلسات هم رتبه 9 کشور را به خود اختصاص داده‌ایم.

 

 این مسئول تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در استان افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی در استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: در سی و یکمین نشست این کارگروه تصمیمات خوبی اتخاذ شد از جمله در زمینه تقسیط بدهی یکی از واحدهای ذخیره محصولات کشاورزی بود که تقسیط بدهی به مدت 5 سال و همچنین 6 ماه تنفس برای رفع مشکل این طرح مصوب شد.

 

وی یکی از راه‌های توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد را کمک به توسعه صنایع استان دانست و گفت: همچنین در بخش معدن ظرفیت‌های بسیار زیادی داریم که به دنبال جذب و جلب اعتماد سرمایه‌گذار جهت سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و معدن استان هستیم.

 

دیودیده رفع معارضات اجتماعی را اصلی مهم برای جذب سرمایه‌گذار در استان ذکر کرد و گفت: یکی از بزرگترین مشکلات ما در استان به وجود معارضان برمی‌گردد که در صورت رفع حداکثری چنین مشکلی سرمایه‌گذاری تسهیل می‌شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی