نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. اسفند 1394 - 14:02
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های اقتصادی استان در سال جاری گفت: نرخ تورم در کهگیلویه و بویراحمد بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مجید محنایی ظهر امروز در نشست شورای بانک‌ها عملکرد دستگاه‌های اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 94 را ضعیف ارزیابی کرد و گفت: دستگاه‌های اقتصادی استان در طول یک سال اخیر عملکرد خوبی نداشتند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در پاییز سال جاری نرخ تورم در استان کهگیلویه و بویراحمد 3.3 درصد افزایش داشته است که مهمترین علت آن عدم جذب تسهیلات بانکی برای راه‌اندازی یک واحد تولیدی راکد یا غیر فعال است.

 

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها افزایش نرخ تورم در استان را جدی بگیرند، گفت: صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، بخش‌های ذی‌ربط و بانک‌ها افزایش تورم 3.3 درصدی در استان را جدی بگیرند و در جهت کاهش آن تلاش کنند.

 

این مسئول اضافه کرد: هم اکنون نرخ تورم در کشور 10.7 درصد است این در حالی است که نرخ تورم در استان کهگیلویه و بویراحمد 17 درصد است.

 

محنایی تصریح کرد:  چند استان کشور خصوصاً استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ نرخ تورم در وضعیت بحرانی هستند که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسته‌های حمایتی برای این استان‌ها در نظر بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا