نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. اسفند 1394 - 14:06
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از استقرار و راه اندازی 41 پایگاه هلال احمر طی نوروز 95 در این استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مسعود مثنوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: جمعیت هلال احمر استان با اجرای سه طرح نوروزی طی ایام نوروز 95 از 26 اسفند1394 تا 14 فروردین 1395 در خدمت مسافرین نوروزی است.

 

وی با اشاره به طرح امداد و نجات نوروزی در این ایام اظهارکرد: 14 پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات با 45 خودروی امدادی و آمبولانس در محورهای مواصلاتی استان استقرار می یابند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 150 نفر نجاتگر و امدادگر در این طرح فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: تیم توانا(تیم امدادی خواهران) آماده باش خواهند بود و 9 کشیک امدادی در استان و شهرستانها ایجاد شده است.

 

مثنوی تصریح کرد: ندای امدادی 112 در شبانه روز پاسخگو بودن مردم استان، گردشگران و مسافران نوروزی است. همچنین در ایام نوروز یک فروند بالگرد امدادی هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان استقرار خواهد یافت.

 

وی ادامه داد: طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از جمله استقبال و راهنمایی مسافرین باشعار "بی گدار به جاده نزنیم ،ظریف برانیم" است .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 15 پست ثابت در مبادی ورودی و خروجی شهرستانهای استان مستقر می شود، عنوان کرد: 6پست سیار، 14خیمه نماز، 14 ایستگاه سلامت، 14 فضای دوستدار کودک، 14 چادر فرهنگی و بیش از 700 جوان داوطلب در این زمینه فعالیت خواهند کرد.

 

مثنوی با اشاره به طرح داوطلب یار امداد و نجات بیان کرد: 60 پزشک و پیراپزشک داوطلب در 6 پایگاه در محورهای مواصلاتی مستقر خواهند شد و خدمات درمانی رایگان از جمله تست فشار خون، درمان سرپایی و سایر خدمات را ارایه می دهند.

وی با بیان اینکه در مجموع 41 پایگاه طرح نوروزی هلال احمر در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد و راه اندازی خواهد شد، تصریح کرد: در این طرح  70 دستگاه خودروی امدادی، آمبولانس و اداری مستقرکمی شوند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بیش از 900 نفر در زمینه فعالیتهای امدادی، استقبال و راهنمایی مسافران و گردشگران، برنامه های فرهنگی و اجتماعی از 26 اسفند94 تا 14 فروردین 95 خدمت رسانی می کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی