نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. اسفند 1394 - 16:19
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در استان خبر داد و گفت: این همایش به مناسبت بزرگداشت روز شهداء برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  محمدعلی رهامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ارزش و مقام شهدا را برابر با اولیا و انبیاء الهی دانست و اظهار کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند که برگزاری همایش‌ها یا یادواره‌ها کوچکترین کاری است که می‌توانیم برای آنها انجام دهیم.

 

وی شهدا را بزرگترین مربی فرهنگی زمان عنوان کرد و افزود: شهدا با ایثار جان خود راه زندگی کردن همراه با آرامش را برای ما باز کردند و اکنون وظیفه ماست که کار آنها را ارج گذاشته و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 

این مسئول در ادامه به فرا رسیدن روز شهدا اشاره و اذعان کرد: با توجه به این که 22 اسفند روز شهداء است هیئت ورزش‌های همگانی استان همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده را جهت بزرگداشت این روز در روز جمعه 21 اسفندماه برنامه‌ریزی کرده است.

 

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این همایش با همکاری منابع طبیعی و بنیاد شهید استان برگزار خواهد شد، گفت: این برنامه روز جمعه به صورت همزمان در مرکز و هشت شهرستان استان برگزار خواهد شد.

 

وی مکان تجمع برای آغاز پیاده‌روی در یاسوج را ابتدای بلوارعدل بیان کرد و ادامه داد: ساعت 7:30 پیاده‌روی آغاز و مقصد آن گلزار شهدای زیرتل خواهد بود.

 

این مسئول در ادامه از کاشت یک‌هزار و 800 نهال در گلزار شهدا خبر داد و تصریح کرد: کاشت این نهال‌ها به همت منابع طبیعی استان با مشارکت مردم و حضور مسئولان صورت خواهد گرفت.

 

رهامی در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری سومین یادواره 104 شهید ورزشکار استان اشاره و یادآور شد: این برنامه به همت اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه، 24 اسفند با حضور مسئولان استانی و ورزشی در یاسوج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی