نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. اسفند 1394 - 16:34
این چندمین پیام فرماندار بویراحمد پس از انتخابات است که درخصوص نتیجه انتخابات در استان منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، این روزها دست به پیام فرماندار بویراحمد خوب شده است و پس از انتخابات هر چند روز یکبار یک پیام صادر می کند. این در حالی است که هنوز شورای نگهبان به طور رسمی صحت انتخابات در استان را تایید نکرده است.

 

 

 

در جدیدترین پیام محمد کاظم نظری، فرماندار بویراحمد آمده است: برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ورق خورد و ملت شریف ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در پای صندوق های رای، بادو انتخابات مهم (پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی) در ۷ اسفند حماسه ای ماندگار ثبت کردند.

 

رهنمودهای مقام معظم رهبری و برنامه ریزی و اهتمام جدی دولت محترم یازدهم به همراه بینش و اگاهی ملت شریف که در تمامی صحنه های انقلاب حاضرند، به خلق این حماسه بزرگ یاری رساندند .

 

لذا اینجانب به عنوان خادم مردم شریف شهرستان بویراحمد در جایگاه فرماندار و عضو هیئت اجرایی انتخابات، لازم می بینم موارد و نکاتی را به سمع و نظر مردم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برسانم.

 

تقدیر و سپاس بی پایان از مردم بزرگوار و آگاه این حوزه انتخابیه، که همچون مردم سایر نقاط کشور با دغدغه مندی نسبت به سرنوشت انقلاب و خود، در ایام تبلیغات و در روز رای گیری و چه بعد از اعلام آراء، کاملا در چهارچوب قانون به خلق این حماسه ی بزرگ کمک کردند.

 

 

تقدیر و تشکر فراوان دارم از محضر مبارک نماینده محترم ولی فقیه در استان حضرت آیت الله ملک حسینی ،از جناب دکتر خادمی استاندار محترم و معاونین و اعضای ستاد انتخابات استان و همه ائمه محترم جمعه و سایر شخصیت ها که با تاکید بر وحدت به حفظ آرامش و امنیت جامعه کمک نمودند .

 

 

انتخابات این دوره، همانطور که وزیر محترم کشور گفتند، کمترین تخلف در آن صورت گرفت و تا اینجای کار نیز مطابق قانون پیش آمده ایم و نامزدهای محترم و هواداران آنان بیشترین همکاری را داشته اند که امیدواریم در ادامه نیز این مهم تداوم داشته باشد.

 

 

از مردم شریف و نامزدهای محترم خواهش مندم اگر احیانا نسبت به اتفاق و یا رفتاری معترضند، پیگیری از مجاری قانونی حق آنان می باشدکه با حرکت در چهارچوب قانون جلوی هر سوءاستفاده گرفته خواهد شد.

 

 

از آنجائیکه بطورطبیعی در پایان هر انتخابات،فقط یک نفر پیروز انتخابات معرفی می شود،هواداران وکاندیداهایی که موفق به جلب نظر اکثریت نشده اند،بجای رنجش ودلخوری وحرکتهای غیر قانونی،چنانچه اعتراض یاشکایتی دارند،صرفآ از مجاری قانونی پیگیری نمایند تاشیرینی وحلاوت این حضور دشمن شکن بکام مردم تلخ نگردد.

 

 

مجموعه فرمانداری شهرستان بویراحمد خود را خادم ملت میداند و با وجود حجم بالای کار در طول روزهای گذشته و علی رغم شایعات و جوسازی های بسیار علیه اینجانب و این مجموعه، کماکان در مسیر قانون، امانتداری و دفاع از حقوق همه مردم و نامزدها را وظیفه خود می داند.
در پایان ضمن تشکر مجدد از همه دست اندرکاران انتخابات جا دارد از زحمات رسانه ها،صداوسیمای مرکز استان،سپاه،بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی تشکر و قدردانی نمایم،همچنین از تعامل و همکاری هیئت های نظارت و ریاست محترم ان در استان جناب حجه الاسلام خرم روز تقدیر و تشکر نمایم.

 

 

انتخابات به پایان رسید،حال فرصت همدلی و رفع کدورت های بعضا به وجود آمده است و زمان آن است که با اراده ای مضاعف در مسبر خدمت به مردم گام برداریم .

صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی