نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. اسفند 1394 - 13:03
یکی از سرداران کهگیلویه و بویراحمدی، مفتخر به دریافت “نشان درجه یک نصر” از دست مبارک مقام معظم رهبری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سرتیپ دوم پاسدار جواد عظیمی فر، یکی از فرزندان شایسته و رشید استان کهگیلویه و بویراحمد است که اینک افتخار بزرگی برای مردم ولایتمدار استان  کسب کرده است.

 

سردار عظیمی فر که سابقه درخشانی در دوران  دفاع مقدس نیز داشته در سال های اخیر عملکرد درخشان خود را در مبارزه با گروه های تروریستی در مناطق مرزی کشور و هم چنین در خدمت رسانی به مردم زلزله زده بم نیز نشان داده است. حرکتهای جهادی وی نیز درمحرومیت زدایی، زلزله بم، آذربایجان سیل گلستان و مازندران درتاریخ این مناطق ماندگار خواهد بود.

 

وی هم اینک با حکم فرمانده کل سپاه به عنوان معاون مهندسی نیروی زمینی سپاه مشغول به خدمت بوده و به عنوان یکی از فرزندان دلیر استان کهگیلویه و بویراحمد برای این استان افتخار آفرینی می کند. عظیمی‌فر فارغ التحصیل دانشکده فرماندهی ستاد در مقطع کارشناسی ارشد علوم نظامی است. وی از پایه گذران تیپ 48 فتح استان نیز عنوان می شود.

 

ریاست سازمان مهندسی رزمی کل سپاه، ریاست سازمان پدافند غیر عامل، معاونت مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل نیروی زمینی سپاه و رئیس انسداد مرز و امنیت پایدار مرزهای کشور از جمله سوابق دیگر این سردار هم استانی بوده است.

 

 

این پایگاه خبری تحلیلی  افتخار دریافت “نشان درجه یک نصر” از دست مبارک امام مسلمین را به سردار عظیمی فر تبریک می گوید. بی شک این افتخار بزرگ موجب سربلندی همه پاسداران سبز پوش سپاه  استان و مردم شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا