نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. اسفند 1394 - 13:25
با اعتبار 50 میلیارد ریالی صورت گرفت
کلنگ‌زنی بخش پزشکی هسته‌ای در کهگیلویه و بویراحمد
با حضور مسئولان بخش پزشکی هسته‌ای با اعتبارات بر 50 میلیارد ریالی در کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، صبح امروز با حضور رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و برخی مسئولان این دانشگاه و خبرنگاران، بخش پزشکی هسته‌ای در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج کلنگ‌زنی شد.

 

در این آیین رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه پزشکی هسته‌ای در دنیا کاربرد زیادی دارد مخصوصا در تشخیص سرطان‌ها و دیگر بیماری‌ها حائز اهمیت است.

 

 

رضا چمن در ادامه افزود: بخش پزشکی هسته‌ای در 200 متر مربع با اعتبارات 50 میلیارد ریالی قرار است تا 6 ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

این مسئول عنوان کرد: بسیاری از خدمات تشخیصی تا پیش از این در استان‌های هم‌جوار به خصوص در شهر شیراز صورت می‌گرفت که خوشبختانه با راه‌اندازی این بخش هزینه‌ها از جمله هزینه رفت و آمد کم خواهد شد.

 

 

چمن در این آیین از اضافه شدن 32 تخت بیمارستان به بیمارستان‌های امام سجاد (ع)، شهید بهشتی یاسوج، بیمارستان امام خمینی دهدشت و شهید رجایی گچساران خبر داد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: این 32 تخت همزمان با افزایش هزار و 714 تخت در سراسر کشور صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این تعداد تخت امروز 17 تخت به نمایندگی از سایر تخت‌ها در دیگر بیمارستان‌های استان در بیمارستان امام سجاد یاسوج راه‌اندازی شد.

 

 

 این مسئول، اعتبارات افزایش این 32 تخت را 14 میلیارد و 400 میلیون تومان برای خرید و تجهیز آن اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی