نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. اسفند 1394 - 13:28
شهردار یاسوج برخورد و جلوگیری از فروش گیاهان مرتعی را یکی از وظایف شهرداری در راستای حفاظت از منابع طبیعی عنوان کرد و گفت: به منظور جلوگیری از بوته‌کنی و حفاظت از منابع طبیعی با این فروشندگان در سطح شهر برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمد‌علی جاوید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، ضمن تبریک هفته منابع طبیعی، اظهار کرد: منابع طبیعی یک ثروت ملی است و همه باید نسبت به حفظ و نگهداری از این میراث گران‌بها احساس مسئولیت کنند.

 

شهردار یاسوج حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه همه دستگاه‌ها دانست و افزود: نباید فکر کنیم مسئولیت حفاظت از منابع طبیعی تنها بر عهده اداره منابع طبیعی است بلکه دستگاه‌هایی مانند محیط زیست، هلال‌احمر، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش و شهرداری نیز می‌توانند نقش موثری در حفاظت از این منابع ایفا کنند.

 

این مسئول به فروش برخی محصولات محلی در سطح شهر اشاره و اذعان کرد: این فروشندگان موجب ایجاد نوعی ناهنجاری در سطح شهر می‌شوند.

 

وی ساماندهی فروشندگان در سطح شهر را یکی از وظایف مهم این سازمان دانست و عنوان کرد: سازمان شهرداری جهت ساماندهی فروش محصولات محلی افراد اقدام به راه‌اندازی بازارچه محلی در یاسوج کرده است.

این مسئول با بیان اینکه بازارچه محلی در یاسوج راه‌اندازی شده است، گفت: افراد می‌توانند محصولات سنتی، صنایع‌دستی و محصولاتی مانند مرغ و تخم‌مرغ را در این بازار بفروشند.

 

جاوید در ادامه برخورد و جلوگیری از فروش گیاهان مرتعی را یکی از وظایف شهرداری در راستای حفاظت از منابع طبیعی عنوان کرد و گفت: به منظور جلوگیری از بوته‌کنی و حفاظت از منابع طبیعی با این فروشندگان در سطح شهر برخورد خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: هیچ کدام از فروشندگان گیاهان مرتعی حق فروش این محصولات را در سطح شهر و بازارچه محلی نداشته و در صورت مشاهده این موارد با آنها به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی