نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. اسفند 1394 - 14:00
فرمانده ‌انتظامی ‌بویراحمد بر لزوم فعال کردن دوربین‌های مداربسته دستگاه‌ها و پمپ بنزین‌ها در تعطیلات نوروز 95 تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، علی‌شیر زهرایی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلات پیش رو بر لزوم آماده‌باش دستگاه‌ها و همکاری هرچه بیشتر آن‌ها با نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: از مدیران ادارات و نهادها انتظار می‌رود در ایام عید نگهبان داشته و دوربین‌های مداربسته آن‌ها فعال باشد.

 

فرمانده ‌انتظامی ‌بویراحمد با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی در تامین امنیت کامل مسافران و گردشگران و شهروندان تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی با آمادگی کامل تا پاسی از شب در نقاط شلوغ و پرتردد، میادین و نقاط مهم بازار حضور دارند و امنیت شهروندان را در روزهای پایانی سال تامین می‌کنند.

 

زهرایی تاکید کرد: امنیت در سطح شهرستان بویراحمد صددرصد توسط ماموران نیروی انتظامی تامین است.

وی از استقرار گشت 110 در پنج نقطه پرتردد شهر یاسوج در ایام نوروز خبر داد و گفت: تلفن 110 به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان و گردشگران خواهد بود و در راستای تامین امنیت همواره فعال است.

 

 

فرمانده ‌انتظامی ‌بویراحمد ‌‌با اشاره به ورود گردشگران و مهمانان نوروزی به پایتخت طبیعت ایران تصریح کرد: به منظور تامین امنیت و هماهنگی هرچه بیشتر بین دستگاهی آموزش و پرورش به عنوان مسئول اسکان مسافران نوروزی جلسه‌ای با نیروی انتظامی به منظور بررسی وضعیت مکان‌های اسکان تشکیل دهد.

 

زهرایی اذعان کرد: ستادهای اسکان هماهنگی لازم با نیروی انتظامی را داشته باشند و مکان‌هایی جهت اسکان مسافران در نظر گرفته شود که سهل‌الوصول و بدون بار ترافیکی باشد.

 

 

وی در ادامه بیان داشت: به منظور تامین امنیت دوربین‌های مداربسته پمپ بنزین‌ها و CNG ها فعال تا در صورت احتمال بروز مشکل و حادثه‌ای بتوان از فیلم‌های ضبط شده استفاده کرد.

 

این فرمانده ارشد انتظامی در بویراحمد همچنین از دستگاه‌ها و ارگان‌های خواست تا نسبت به فعال کردن دوربین‌های مداربسته خود در ایام نوروز اقدام کنند.

 

زهرایی ‌با اشاره به مکان‌های اسکان مسافران نوروزی شهرداری در سنوات گذشته و پراکندگی آن‌ها تصریح کرد: در صورتی که شهرداری در سال جاری مکانی برای اسکان مسافران در نظر گرفته است باید اسکان تجمیع شده باشد و به نیروی انتظامی اعلام شود تا تامین امنیت آن‌ صورت گیرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی