نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. اسفند 1394 - 14:36
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت : برگزاری دومین کنگره بی بی حکیمه (س) خواهر گرامی امام رضا(ع) در گچساران فرصتی برای معرفی جاذبه های گردشگری و زیارتی این استان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سید موسی خادمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به سفر هزاران زائر سالانه به بقعه متبرکه خواهر امام رضا(ع) در گچساران اشاره کرد و افزود: گردشگری مذهبی یکی از ظرفیت های اقتصادی شکوفا نشده این استان محسوب می شود.

 

وی برگزاری دومین کنگره بزرگ امامزاده بی بی حکیمه (س) در بهمن 95 را فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت های سیاحتی، زیارتی و اقتصادی این استان دانست و افزود: معرفی این حرم مطهر به اقصی نقاط کشور وکشورهای حوزه خلیج فارس و از طرفی برنامه ریزی برای توسعه خدمات رفاهی آن از اهداف برگزاری این کنگره خواهد بود.

به گفته وی این کنگره با حضور شخصیت فرهنگی کشور همانند اولین کنگره آن که سال 93با حضور وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی و مسئولان اوقاف وامورخیریه کشور واستانداران چند استان مجاور برگزار شد، با برنامه ریزی مناسب پربار خواهد بود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین در حکمی رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد را به عنوان مسئول کمیته تبلیغات و مستندسازی کنگره ملی بی بی حکیمه(س)منصوب کرد.

 

به گفته فتاح محمدی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه بویراحمد مسولان فرهنگی این استان برای برگزاری مطلوب دومین کنگره بی بی حکیمه (س) در قالب برگزاری سه نشست، برنامه ریزی ها و هماهنگی مطلوبی را انجام داده اند.

 

حرم مطهر بی بی حکیمه (س)دختر مکرمه امام موسی کاظم (ع) در 100کیلومتری جنوب غربی گچساران سالانه پذیرای بیش از 1.5 میلیون زائر است.
بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه (س) در ایام نوروز یکی از شلوغ ترین امکان سیاحتی و زیارتی جنوب کشور محسوب می شود.
 

منبع:ایرنا

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی